plany diet

NATURAL

Plan NATURAL

Plan Natural to zbilansowany program odżywiania, w którym wyeliminowaliśmy produkty będące źródłem glutenu oraz nabiału. Produkty wykorzystywane w każdym z naszych planów, to zdrowa alternatywa dla codziennego żywienia. Dieta Natural nie zawiera sztucznie oczyszczonych chemicznie zamienników, ale naturalne, bezglutenowe źródła węglowodanów, takie jak: gryka, proso, ryż, amarantus czy tapioka.

Dieta Natural polecana jest osobom, które w szczególny stopniu zwracają uwagę na skład swojej codziennej diety. To też idealne rozwiązanie dla cierpiących na nietolerancje pokarmowe, czy choroby o podłożu autoimmunologicznym.

W planie Natural dostępna jest również wersja wegetariańska, czyli plan Natural Vega. Plan ten jest peskatariańską odmianą diety i zawiera takie produkty, jak ryby i jaja.

W ofercie planu Natural dostępny jest również plan Natural Lite, w którym wyeliminowane zostały produkty ciężkostrawne, w tym warzywa strączkowe i produkty wzdymające. Plan ten jest połączeniem planu Natural oraz planu Lite. W planie tym nie występują produkty będące źródłem glutenu oraz produkty nabiałowe. Poza tym plan ten jest planem niskowęglowodanowym o zwiększonej podaży białka oraz zdrowych tłuszczów względem standardowego planu Natural.

Dbamy o każdy posiłek, wykorzystując produkty od sprawdzonych dostawców i dostępne na lokalnym rynku. To sekret smaku i świeżości naszych potraw. W diecie Natural, specjalnie dla Ciebie, wypiekamy bezglutenowe pieczywo pełnoziarniste,  a nabiał zastępujemy naturalnymi mleczkami roślinnymi np. kokosowym czy migdałowym.

Dieta Natural może zawierać śladowe ilości glutenu oraz białek mleka, stąd nie jest kierowana do osób z celiakią. Przed wyborem planu, warto skorzystać z bezpłatnej konsultacji naszego Dietetyka, który doradzi i oceni, czy wybrany plan jest dla Ciebie odpowiedni.

Rozkład makroskładników w diecie Natural wynosi:
15-20% Białka / 50-60% Węglowodany / 25-30% Tłuszcze

Przykładowe menu

ŚNIADANIE Jaglanka ze świeżymi owocami i otrębami gryczanymi
II ŚNIADANIE Pasta z suszonych pomidorów z fasolą i orzechami nerkowca
OBIAD Filet z indyka ze szpinakiem na paprykowym musie z kaszą jaglaną
PODWIECZOREK Sałatka orzechowa z winogronami, jabłkami i jagodami goji
KOLACJA Sałatka z truskawkami, tofu i prażonym słonecznikiem w sosie balsamicznym
fit catering