plany diet

SPORT

Plan SPORT

Dieta Sport to plan dla aktywnych! Twoja dieta jeszcze nigdy nie była tak dobrze zbilansowana. Nasz dietetyk doskonale wie, czego potrzebujesz i jak zmienia się Twoje zapotrzebowanie na składniki mineralne, witaminy i mikroelementy. Plan Sport zawiera większe ilości pełnowartościowego białka na rzecz węglowodanów prostych. Charakteryzuje się również wyższą zawartością produktów o niskim indeksie glikemicznym.

Różne potrzeby to różne diety. Pamiętaj, że każda dyscyplina sportu ma swoją charakterystykę i potrzeby żywieniowe. Przed wyborem programu, warto skorzystać z bezpłatnej konsultacji z naszym dietetykiem sportowym. Pomoże on, na podstawie wywiadu na temat trybu życia i wykonywanej aktywności ruchowej, dobrać optymalny plan żywieniowy i odpowiedni podział makroskładników.

Rozkład makroskładników w diecie Sport wynosi:
25-30% Białka / 40-50% Węglowodany / 25-30% Tłuszcze

Plan SPORT PRO

Plan SPORT nie spełnia Twojego zapotrzebowania kalorycznego? Wypróbuj plan SPORT PRO:

Plan Sport Pro to dieta wysokokaloryczna o zwiększonej ilości węglowodanów. W planie Sport Pro wprowadzony został dodatkowy posiłek białkowo-węglowodanowy w postaci jogurtu z granolą oraz owocami, który bardzo dobrze spełnia rolę posiłku przed- lub potreningowego.

Sport Pro to system żywieniowy skierowany do osób, których zapotrzebowanie na energię i makroskładniki jest bardzo wysokie, ze względu na rodzaj wykonywanego wysiłku fizycznego. Może także doskonale sprawdzić się w okresach budowania masy mięśniowej.

Przykładowe menu

ŚNIADANIE Jajka sadzone w paprykowych obręczach
II ŚNIADANIE Sałatka z kurczaka z jogurtem, czarnym sezamem i rukolą
OBIAD Polędwiczka wieprzowa faszerowana suszonymi pomidorami z kaszą pęczak
PODWIECZOREK Karmelizowane banany z musem malinowym i migdałami
KOLACJA Sałatka z pieczonym buraczkiem, ricottą i orzechami
fit catering