Menu

Menu na dziś 17.08.2019 r.

i 18.08.2019 r.

Śniadanie: Frittata z fetą, orzechami, kolendrą i suszonymi pomidorami
II Śniadanie: Kurczak z mango, czarną soczewicą, grejpfrutem i ricottą
Obiad: Pulpeciki z ciecierzycy i brokułu, guacamole, pieczone warzywa w ziołach
Podwieczorek: Serniczek chia na zimno z jogurtem greckim i brzoskwinią
Kolacja: Ciabatta z serkiem bazyliowo-orzechowym z ricotty, z szynką parmeńską i warzywami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Frittata z fetą, orzechami, kolendrą i suszonymi pomidorami
II Śniadanie: Czarna soczewica z mango, grejpfrutem, kurczakiem i ricottą
Obiad: Pulpeciki z ciecierzycy i brokułu, guacamole, pieczone warzywa w ziołach
Podwieczorek: Serniczek chia na zimno z jogurtem greckim i brzoskwinią
Kolacja: Ciabatta z serkiem bazyliowo-orzechowym z ricotty, z szynką parmeńską i warzywami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Frittata z fetą, orzechami, kolendrą i suszonymi pomidorami
II Śniadanie: Czarna soczewica z mango, grejpfrutem i ricottą
Obiad: Pulpeciki z ciecierzycy i brokułu, guacamole, pieczone warzywa w ziołach
Podwieczorek: Serniczek chia na zimno z jogurtem greckim i brzoskwinią
Kolacja: Ciabatta z serkiem bazyliowo-orzechowym z ricotty i warzywami

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Frittata z fetą, orzechami, kolendrą i suszonymi pomidorami
II Śniadanie: Czarna soczewica z mango, grejpfrutem i ricottą
Obiad: Kotleciki z ciecierzycy i brokułu, guacamole, pieczone warzywa w ziołach
Podwieczorek: Serniczek chia na zimno z jogurtem greckim i brzoskwinią
Kolacja: Ciabatta z serkiem bazyliowo-orzechowym z ricotty z warzywami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Fittata z fetą, pestkami, kolendrą i cukinią
II Śniadanie: Kurczak z mango, czarną soczewicą, grejpfrutem i ricottą
Obiad: Pulpeciki z ciecierzycy i brokułu, guacamole, pieczone warzywa w ziołach
Podwieczorek: Serniczek chia na zimno z jogurtem greckim i brzoskwinią
Kolacja: Ciabatta z bazyliowym serkiem z ricotty, z szynką parmeńską i warzywami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Frittata z fetą, orzechami, kolendrą i suszonymi pomidorami
II Śniadanie: Kurczak z mango, czarną soczewicą, grejpfrutem i ricottą
Obiad: Pulpeciki z indyka, guacamole, pieczone warzywa w ziołach
Podwieczorek: Serniczek na zimno z jogurtem greckim i brzoskwinią
Kolacja: Ciabatta z serkiem bazyliowo-orzechowym z ricotty, z szynką parmeńską i warzywami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Frittata z fetą, orzechami, kolendrą i suszonymi pomidorami
II Śniadanie: Kurczak z mango, komosą ryżową, grejpfrutem i ricottą
Obiad: Pulpeciki z indyka, guacamole, pieczone warzywa w ziołach
Podwieczorek: Serniczek chia na zimno z jogurtem greckim i brzoskwinią
Kolacja: Serek bazyliowo-orzechowy z ricotty z szynką parmeńską i warzywami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Frittata z orzechami, kolendrą i suszonymi pomidorami
II Śniadanie: Kurczak z mango, komosą i grejpfrutem
Obiad: Pulpeciki z indyka, guacamole, pieczone warzywa w ziołach
Podwieczorek: Tofurnik chia z brzoskwiniami
Kolacja: Pasta jajeczna z szynką parmeńską i warzywami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Frittata z orzechami, kolendrą i suszonymi pomidorami
II Śniadanie: Kurczak z mango, czarną soczewicą i grejpfrutem
Obiad: Pulpeciki z ciecierzycy i brokułu, guacamole, pieczone warzywa w ziołach
Podwieczorek: Tofurnik chia z brzoskwinią
Kolacja: Pasta jajeczna z szynką parmeńską i warzywami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pudding chia z makiem i malinami
II Śniadanie: Sałatka grecka z pieczywem żytnim z sezamem
Obiad:
Pierś z kurczaka ze szpinakiem, orzechami włoskimi, soczewicą i dzikim ryżem
Podwieczorek: Serek bananowy z borówkami i otrębami
Kolacja: Pęczak po meksykańsku z czerwoną fasolą, kukurydzą i warzywami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pudding chia z makiem i malinami
II Śniadanie: Sałatka grecka z pieczywem żytnim z sezamem
Obiad: Pierś z kurczaka ze szpinakiem, orzechami włoskimi, soczewicą i dzikim ryżem
Podwieczorek: Serek bananowy z borówkami i otrębami
Kolacja: Pęczak po meksykańsku z czerwoną fasolą, kukurydzą i warzywami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pudding chia z makiem i malinami
II Śniadanie: Sałatka grecka z pieczywem żytnim z sezamem
Obiad: Soczewica ze szpinakiem, dzikim ryżem, suszonymi pomidorami i fetą
Podwieczorek: Serek bananowy z borówkami i otrębami
Kolacja: Pęczak po meksykańsku z czerwoną fasolą, kukurydzą i warzywami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pudding chia z makiem i malinami
II Śniadanie: Sałatka grecka z pieczywem żytnim z sezamem
Obiad: Soczewica ze szpinakiem, dzikim ryżem, suszonymi pomidorami i fetą
Podwieczorek: Serek bananowy z borówkami i otrębami
Kolacja: Pęczak po meksykańsku z czerwoną fasolą, kukurydzą i warzywami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pudding chia z makiem i malinami
II Śniadanie: Sałatka grecka z pieczywem żytnim z sezamem
Obiad: Pierś z kurczaka na musie z marchewki, z soczewicą i dzikim ryżem
Podwieczorek: Serek bananowy z borówkami i otrębami
Kolacja: Pęczak z czerwoną fasolą, kukurydzą i cukinią

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pudding chia z makiem i malinami
II Śniadanie: Sałatka grecka z pieczywem żytnim z sezamem
Obiad: Pierś z kurczaka ze szpinakiem, orzechami włoskimi, soczewicą i dzikim ryżem
Podwieczorek: Serek bananowy z borówkami i otrębami
Kolacja: Pęczak po meksykańsku z czerwoną fasolą, marynowanym kurczakiem, kukurydzą i warzywami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pudding chia z makiem i malinami
II Śniadanie: Sałatka grecka z pieczywem żytnim z sezamem
Obiad: Pierś z kurczaka ze szpinakiem z orzechami włoskimi i dzikim ryżem
Podwieczorek: Serek malinowo-kokosowy z otrębami
Kolacja: Pęczak po meksykańsku z marynowanym kurczakiem, kukurydzą i warzywami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pudding chia z makiem i malinami
II Śniadanie: Sałatka warzywna z indykiem i pieczywem gryczanym z sezamem
Obiad: Pierś z kurczaka ze szpinakiem z orzechami włoskimi i dzikim ryżem
Podwieczorek: Serek malinowo-kokosowy z otrębami
Kolacja: Gryka po meksykańsku z marynowanym kurczakiem, kukurydzą i warzywami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pudding chia z makiem i malinami
II Śniadanie: Sałatka grecka z tofu z pieczywem gryczanym z sezamem
Obiad: Pierś z kurczaka ze szpinakiem, orzechami włoskimi, soczewicą i dzikim ryżem
Podwieczorek: Serek bananowy z borówkami i otrębami
Kolacja: Gryka po meksykańsku z czerwoną fasolą, kukurydzą i warzywami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Menu na jutro 19.08.2019 r.

Śniadanie: Pełnoziarniste muffinki z fit nutellą i musem malinowym
II Śniadanie: Chłodnik z pieczonego buraka z jajkiem i koperkiem
Obiad: Biryani z kurczakiem marynowanym w jogurcie i indyjskich przyprawach
Podwieczorek: Fit batoniki owsiane z daktylami, orzechami włoskimi i owocami liofilizowanymi
Kolacja: Sałatka z melonem, pieczonym łososiem i prażonymi orzeszkami pinii

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pełnoziarniste muffinki z fit nutellą i musem malinowym
II Śniadanie: Chłodnik z pieczonego buraka z jajkiem i koperkiem
Obiad: Biryani z kurczakiem marynowanym w jogurcie i indyjskich przyprawach
Podwieczorek: Fit batoniki owsiane z daktylami, orzechami włoskimi i owocami liofilizowanymi
Kolacja: Sałatka z melonem, awokado, camembertem i prażonymi orzeszkami pinii

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pełnoziarniste muffinki z fit nutellą i musem malinowym
II Śniadanie: Chłodnik z pieczonego buraka z jajkiem i koperkiem
Obiad: Penne w sosie z suszonymi pomidorami, szpinakiem i fetą
Podwieczorek: Fit batoniki owsiane z daktylami, orzechami włoskimi i owocami liofilizowanymi
Kolacja: Sałatka z melonem, pieczonym łososiem i prażonymi orzeszkami pinii

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pełnoziarniste muffinki z fit nutellą i musem malinowym
II Śniadanie: Chłodnik z pieczonego buraka z jajkiem i koperkiem
Obiad: Penne w sosie z suszonymi pomidorami, szpinakiem i fetą
Podwieczorek: Fit batoniki owsiane z daktylami, orzechami włoskimi i owocami liofilizowanymi
Kolacja: Sałatka z melonem, awokado, camembertem i prażonymi orzeszkami pinii

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pełnoziarniste muffinki z fit nutellą i musem malinowym
II Śniadanie: Chłodnik z pieczonego buraka z fetą i koperkiem
Obiad: Biryani z kurczakiem marynowanym w jogurcie i indyjskich przyprawach
Podwieczorek: Fit batoniki owsiane z siemieniem lnianym, słonecznikiem i owocami liofilizowanymi
Kolacja: Sałatka z melonem, pieczonym łososiem i prażonymi pestkami dyni

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pełnoziarniste muffinki z fit nutellą i musem malinowym
II Śniadanie: Chłodnik z pieczonego buraka z jajkiem i koperkiem
Obiad: Biryani z kurczakiem marynowanym w jogurcie i indyjskich przyprawach
Podwieczorek: Fit batoniki owsiane z daktylami, orzechami włoskimi i owocami liofilizowanymi
Kolacja: Sałatka z melonem, pieczonym łososiem i prażonymi orzeszkami pinii

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Nutella z awokado, mus malinowy i płatki owsiane z orzechami
II Śniadanie: Chłodnik z ogórka i rzodkiewki z jajkiem i koperkiem
Obiad: Biryani z kurczakiem marynowanym w jogurcie i indyjskich przyprawach
Podwieczorek: Smoothie mango-brzoskwinia z mleczkiem kokosowym
Kolacja: Sałatka z melonem, pieczonym łososiem i prażonymi orzeszkami pinii

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Nutella z awokado, mus malinowy i płatki jaglane z orzechami
II Śniadanie: Chłodnik z ogórka i rzodkiewki z jajkiem i koperkiem
Obiad: Biryani z kurczakiem marynowanym w mleczku kokosowym i indyjskich przyprawach
Podwieczorek: Smoothie mango-brzoskwinia z mleczkiem kokosowym
Kolacja: Sałatka z melonem, pieczonym łososiem i prażonymi orzeszkami pinii

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Gryczane muffinki z musem malinowym i fit nutellą
II Śniadanie: Chłodnik z pieczonego buraka z jajkiem i koperkiem
Obiad: Biryani z kurczakiem marynowanym w mleczku kokosowym i indyjskich przyprawach
Podwieczorek: Fit batoniki gryczane z daktylami, orzechami włoskimi i owocami liofilizowanymi
Kolacja: Sałatka z melonem, pieczonym łososiem i prażonymi orzeszkami pinii

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Skład rozkład BWT na dziś

Skład rozkład BWT na jutro

Skład rozkład BWT na pojutrze

Menu komponujemy tak, aby było odpowiednio zróżnicowane, sycące oraz smaczne. Zalecamy aby spożywać posiłki w odstępach 3-4 godzin, a ostatni posiłek, nie później niż 2 godziny przed snem.

Przypominamy aby w trakcie spożywania posiłków uzupełniać płyny i wypijać około 1,5 litra wody dziennie.

Opracowujemy jadłospis tak, aby wartość energetyczna poszczególnych posiłków była zgodna z najnowszymi zaleceniami Instytutu Żywienia i wynosiła odpowiednio:

Śniadanie – 20%
II śniadanie – 15%
Obiad – 30%
Podwieczorek – 20%
Kolacja – 15% dobowej wartości energetycznej.

Posiłki przygotowujemy zgodnie z najwyższymi normami jakościowymi oraz aktualnymi zaleceniami żywieniowymi. W związku z tym, że nasze posiłki nie zawierają substancji konserwujących są zdatne do spożycia do 48 godzin od odstawy – pod warunkiem przechowywania ich w warunkach chłodniczych.

Lista alergenów

Dania mogą zawierać alergeny wyszczególnione na poniższej liście:

gluten1. Zboża zawierające gluten

(tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies), ich odmiany
oraz produkty pochodne

skorupiaki2. Skorupiaki

oraz produkty pochodne

jajka3. Jaja

oraz produkty pochodne

ryby4. Ryby

oraz produkty pochodne

orzechy-laskowe5. Orzeszki ziemne (orzeszki arachidowe)

oraz produkty pochodne

soja6. Soja

oraz produkty pochodne

mleko7. Mleko

oraz produkty pochodne (łącznie z laktozą)

orzechy8. Orzechy

(migdały, orzechy laskowe, orzechy włoskie, orzechy nerkowca, orzechy pekan, orzechy brazylijskie, pistacje, orzechy makadamia) i produkty pochodne

seler9. Seler

oraz produkty pochodne

gorczyca10. Gorczyca

oraz produkty pochodne

sezam11. Nasiona sezamu

oraz produkty pochodne

dwutlenek-siatki12. Dwutlenek siarki i siarczyny

w stężeniach powyżej 10mg/kg lub 10mg/l w przeliczeniu na całkowitą zawartość

lupin13. Łubin

oraz produkty pochodne

mieczaki14. Mięczaki

oraz produkty pochodne