Menu

Menu na dziś 19.10.2019 i 20.10.2019 r.

Śniadanie: Pasta z pieczonej papryki i fety z rukolą i chlebem żytnim własnego wypieku z żurawiną
II Śniadanie: Sałatka z pieczonym batatem, marynowaną polędwiczką, parmezanem i winegretem owocowym
Obiad: Buraczane risotto z serem camembert. indykiem i prażonymi nerkowcami
Podwieczorek: Sałatka owocowa z jogurtem, orzechami i otrębami
Kolacja: Pasztet z soczewicy z pomidorami, czarnuszką i kaparami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pasta z pieczonej papryki i fety z rukolą i chlebem żytnim własnego wypieku z żurawiną
II Śniadanie: Sałatka z pieczonym batatem, marynowaną polędwiczką, parmezanem i winegretem owocowym
Obiad: Buraczane risotto z serem camembert indykiem i prażonymi nerkowcami
Podwieczorek: Sałatka owocowa z jogurtem, orzechami i otrębami
Kolacja: Pasztet z soczewicy z pomidorami, czarnuszką i kaparami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pasta z pieczonej papryki i fety z rukolą i chlebem żytnim własnego wypieku z żurawiną
II Śniadanie: Sałatka z pieczonym batatem, brokułami i parmezanem
Obiad: Buraczane risotto z selerem, serem camembert i prażonymi nerkowcami
Podwieczorek: Sałatka owocowa z jogurtem, orzechami i otrębami
Kolacja: Pasztet z soczewicy z pomidorami, czarnuszką i kaparami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pasta z pieczonej papryki i fety z rukolą i chlebem żytnim własnego wypieku z żurawiną
II Śniadanie: Sałatka z pieczonym batatem, brokułami i parmezanem
Obiad: Buraczane risotto z selerem, serem camembert i prażonymi nerkowcami
Podwieczorek: Sałatka owocowa z jogurtem, orzechami i otrębami
Kolacja: Pasztet z soczewicy z pomidorami, czarnuszką i kaparami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pasta z fety i czerwonej soczewicy z domowym pieczywem
II Śniadanie: Sałatka z pieczonym batatem, marynowaną polędwiczką, parmezanem i winegretem owocowym
Obiad: Buraczane risotto z serem camembert. indykiem i prażonym słonecznikiem
Podwieczorek: Sałatka owocowa z jogurtem, nasionami i otrębami
Kolacja: Pasztet z soczewicy z pomidorami i czarnuszką

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pasta z pieczonej papryki i fety z rukolą i chlebem żytnim własnego wypieku z żurawiną
II Śniadanie: Sałatka z pieczonym batatem, marynowaną polędwiczką, parmezanem i winegretem owocowym
Obiad: Buraczane risotto z serem camembert. indykiem i prażonymi nerkowcami
Podwieczorek: Sałatka owocowa z jogurtem, orzechami i otrębami
Kolacja: Pasztet z indyka z pomidorami, czarnuszką i kaparami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pasta z pieczonej papryki i fety z rukolą i chlebem żytnim własnego wypieku z żurawiną
II Śniadanie: Sałatka z pieczonym batatem, marynowaną polędwiczką, parmezanem i winegretem owocowym
Obiad: Czerwone risotto z serem camembert, indykiem i prażonymi nerkowcami
Podwieczorek: Twarożek z sałatką owocową z orzechami
Kolacja: Pasztet z indyka z pomidorami, czarnuszką i kaparami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pasta z pieczonej papryki i tofu z rukolą i chlebem gryczanym własnego wypieku
II Śniadanie: Sałatka z pieczonym batatem, marynowaną polędwiczką i winegretem owocowym
Obiad: Czerwone risotto z selerem, indykiem i prażonymi nerkowcami
Podwieczorek: Smoothie owocowe z mleczkiem kokosowym
Kolacja: Pasztet z indyka z pomidorami, czarnuszką i kaparami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pasta z pieczonej papryki i tofu z rukolą i chlebem gryczanym własnego wypieku
II Śniadanie: Sałatka z pieczonym batatem, marynowaną i winegretem owocowym
Obiad: Buraczane risotto z indykiem i prażonymi nerkowcami
Podwieczorek: Sałatka owocowa z brązowym ryżem, orzechami i otrębami
Kolacja: Pasztet z indyka z pomidorami, czarnuszką i kaparami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pudding chia z karmelem daktylowo-czekoladowym, płatkami migdałowymi i malinami
II Śniadanie: Sałatka z kurczakiem, ananasem i kukurydzą
Obiad: Polędwiczka w sosie musztardowym z zielonym pieprzem, puree ziemniaczane, surówka z pora i rzodkiewki
Podwieczorek: Czarny ryż z nutą kokosa, musem truskawkowym i winogronami
Kolacja: Pasta z makreli z twarożkiem i ogórkiem kiszonym z pieczywem żytnim własnego wypieku

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pudding chia z karmelem daktylowo-czekoladowym, płatkami migdałowymi i malinami
II Śniadanie: Sałatka z kurczakiem, ananasem i kukurydzą
Obiad: Polędwiczka w sosie musztardowym z zielonym pieprzem, puree ziemniaczane, surówka z pora i rzodkiewki
Podwieczorek: Czarny ryż z nutą kokosa, musem truskawkowym i winogronami
Kolacja: Twarożek ze szczypiorkiem, nowalijkami i ogórkiem kiszonym z pieczywem żytnim własnego wypieku

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pudding chia z karmelem daktylowo-czekoladowym, płatkami migdałowymi i malinami
II Śniadanie: Sałatka z cieciorką, ananasem i kukurydzą
Obiad: Kotleciki z ciecierzycy i cukinii, puree ziemniaczane, surówka z pora i rzodkiewki
Podwieczorek: Czarny ryż z nutą kokosa, musem truskawkowym i winogronami
Kolacja: Pasta z makreli z twarożkiem i ogórkiem kiszonym z pieczywem żytnim własnego wypieku

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pudding chia z karmelem daktylowo-czekoladowym, płatkami migdałowymi i malinami
II Śniadanie: Sałatka z cieciorką, ananasem i kukurydzą
Obiad: Kotleciki z ciecierzycy i cukinii, puree ziemniaczane, surówka z pora i rzodkiewki
Podwieczorek: Czarny ryż z nutą kokosa, musem truskawkowym i winogronami
Kolacja: Twarożek ze szczypiorkiem, nowalijkami i ogórkiem kiszonym z pieczywem żytnim własnego wypieku

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pudding chia z sezamem, gorzką czekoladą i malinami
II Śniadanie: Sałatka z kurczakiem, ananasem i kukurydzą
Obiad: Polędwiczka w sosie musztardowym z zielonym pieprzem, puree ziemniaczane, surówka z pora i rzodkiewki
Podwieczorek: Czarny ryż z nutą kokosa, musem truskawkowym i winogronami
Kolacja: Pasta z makreli z twarożkiem i ogórkiem kiszonym z pieczywem żytnim własnego wypieku

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pudding chia z karmelem daktylowo-czekoladowym, płatkami migdałowymi i malinami
II Śniadanie: Sałatka z kurczakiem, ananasem i kukurydzą
Obiad: Polędwiczka w sosie musztardowym z zielonym pieprzem, puree ziemniaczane, surówka z pora i rzodkiewki
Podwieczorek: Czarny ryż z nutą kokosa, musem truskawkowym i winogronami
Kolacja: Pasta z makreli z twarożkiem i ogórkiem kiszonym z pieczywem żytnim własnego wypieku

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pudding chia z czekoladą gorzką, płatkami migdałowymi i malinami
II Śniadanie: Sałatka z kurczakiem, papryką, awokado i nasionami dyni
Obiad: Polędwiczka w sosie musztardowym z zielonym pieprzem, puree batatowe, surówka z pora i rzodkiewki
Podwieczorek: Nutella z awokado z mango i płatkami kokosa
Kolacja: Pasta z makreli z twarożkiem i ogórkiem kiszonym z pieczywem żytnim własnego wypieku

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pudding chia z czekoladą gorzką, płatkami migdałowymi i malinami
II Śniadanie: Sałatka z kurczakiem, papryką, awokado i nasionami dyni
Obiad: Polędwiczka w sosie musztardowym z zielonym pieprzem, puree batatowe, surówka z pora i rzodkiewki
Podwieczorek: Nutella z awokado z mango i płatkami kokosa
Kolacja: Pasta z makreli z jajkiem i ogórkiem kiszonym z pieczywem gryczanym własnego wypieku

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pudding chia z karmelem daktylowo-czekoladowym, płatkami migdałowymi i malinami
II Śniadanie: Sałatka z kurczakiem, ananasem i kukurydzą
Obiad: Polędwiczka w sosie musztardowym z zielonym pieprzem, puree ziemniaczane, surówka z pora i rzodkiewki
Podwieczorek: Czarny ryż z nutą kokosa, musem truskawkowym i winogronami
Kolacja: Pasta z makreli z jajkiem i ogórkiem kiszonym z pieczywem gryczanym własnego wypieku

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Menu na jutro 21.10.2019 r.

Śniadanie: Szpinakowo-serowa rolada z suszonymi pomidorami i czerwoną papryką
II Śniadanie: Zupa krem z pomidorów i soczewicy z ricottą i świeżą bazylią
Obiad: Tortilla z duszoną wołowiną, dynią i kolendrą
Podwieczorek: Kruche kokosowe fit ciasteczka z sosem malinowym
Kolacja: Klasyczne guacamole z chili i kolendrą, domowa wędlina z indyka, słupki warzyw

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Szpinakowo-serowa rolada z suszonymi pomidorami i czerwoną papryką
II Śniadanie: Zupa krem z pomidorów i soczewicy z ricottą i świeżą bazylią
Obiad: Tortilla z duszoną wołowiną, dynią i kolendrą
Podwieczorek: Kruche kokosowe fit ciasteczka z sosem malinowym
Kolacja: Klasyczne guacamole z chili i kolendrą, domowa wędlina z indyka, słupki warzyw

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Szpinakowo-serowa rolada z suszonymi pomidorami i czerwoną papryką
II Śniadanie: Zupa krem z pomidorów i soczewicy z ricottą i świeżą bazylią
Obiad: Tortilla z cieciorką, dynią i kolendrą
Podwieczorek: Kruche kokosowe fit ciasteczka z sosem malinowym
Kolacja: Klasyczne guacamole z chili i kolendrą, słupki warzyw

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Szpinakowo-serowa rolada z suszonymi pomidorami i czerwoną papryką
II Śniadanie: Zupa krem z pomidorów i soczewicy z ricottą i świeżą bazylią
Obiad: Tortilla z cieciorką, dynią i kolendrą
Podwieczorek: Kruche kokosowe fit ciasteczka z sosem malinowym
Kolacja: Klasyczne guacamole z chili i kolendrą, słupki warzyw

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Jarmużowo-serowa rolada z wędzonym łososiem
II Śniadanie: Zupa krem z pomidorów i soczewicy z ricottą i świeżą bazylią
Obiad: Tortilla z duszoną wołowiną, dynią i kolendrą
Podwieczorek: Kruche kokosowe fit ciasteczka z sosem malinowym
Kolacja: Klasyczne guacamole z kolendrą, domowa wędlina z indyka, słupki warzyw

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Szpinakowo-serowa rolada z suszonymi pomidorami i czerwoną papryką
II Śniadanie: Zupa krem z pomidorów i soczewicy z ricottą i świeżą bazylią
Obiad: Tortilla z duszoną wołowiną, dynią i kolendrą
Podwieczorek: Kruche kokosowe fit ciasteczka z sosem malinowym
Kolacja: Klasyczne guacamole z chili i kolendrą, domowa wędlina z indyka, słupki warzyw

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Szpinakowo-serowa rolada z suszonymi pomidorami i czerwoną papryką
II Śniadanie: Zupa krem z pomidorów z ricottą i świeżą bazylią
Obiad: Tortilla z duszoną wołowiną, batatem i kolendrą
Podwieczorek: Kruche kokosowe fit ciasteczka z sosem malinowym
Kolacja: Klasyczne guacamole z chili i kolendrą, domowa wędlina z indyka, słupki warzyw

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Szpinakowo rolada z suszonymi pomidorami i czerwoną papryką
II Śniadanie: Zupa krem z pomidorów ze świeżą bazylią
Obiad: Wołowina duszona z batatem i kolendrą
Podwieczorek: Kruche kokosowe fit ciasteczka z sosem malinowym
Kolacja: Klasyczne guacamole z chili i kolendrą, domowa wędlina z indyka, słupki warzyw

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Szpinakowo rolada z suszonymi pomidorami i czerwoną papryką
II Śniadanie: Zupa krem z pomidorów i soczewicy ze świeżą bazylią
Obiad: Wołowina duszona z dynią i kolendrą
Podwieczorek: Kruche kokosowe fit ciasteczka z sosem malinowym
Kolacja: Klasyczne guacamole z chili i kolendrą, domowa wędlina z indyka, słupki warzyw

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Skład rozkład BWT na dziś

Skład rozkład BWT na jutro

Skład rozkład BWT na pojutrze

Menu komponujemy tak, aby było odpowiednio zróżnicowane, sycące oraz smaczne. Zalecamy aby spożywać posiłki w odstępach 3-4 godzin, a ostatni posiłek, nie później niż 2 godziny przed snem.

Przypominamy aby w trakcie spożywania posiłków uzupełniać płyny i wypijać około 1,5 litra wody dziennie.

Opracowujemy jadłospis tak, aby wartość energetyczna poszczególnych posiłków była zgodna z najnowszymi zaleceniami Instytutu Żywienia i wynosiła odpowiednio:

Śniadanie – 20%
II śniadanie – 15%
Obiad – 30%
Podwieczorek – 20%
Kolacja – 15% dobowej wartości energetycznej.

Posiłki przygotowujemy zgodnie z najwyższymi normami jakościowymi oraz aktualnymi zaleceniami żywieniowymi. W związku z tym, że nasze posiłki nie zawierają substancji konserwujących są zdatne do spożycia do 48 godzin od odstawy – pod warunkiem przechowywania ich w warunkach chłodniczych.

Lista alergenów

Dania mogą zawierać alergeny wyszczególnione na poniższej liście:

gluten1. Zboża zawierające gluten

(tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies), ich odmiany
oraz produkty pochodne

skorupiaki2. Skorupiaki

oraz produkty pochodne

jajka3. Jaja

oraz produkty pochodne

ryby4. Ryby

oraz produkty pochodne

orzechy-laskowe5. Orzeszki ziemne (orzeszki arachidowe)

oraz produkty pochodne

soja6. Soja

oraz produkty pochodne

mleko7. Mleko

oraz produkty pochodne (łącznie z laktozą)

orzechy8. Orzechy

(migdały, orzechy laskowe, orzechy włoskie, orzechy nerkowca, orzechy pekan, orzechy brazylijskie, pistacje, orzechy makadamia) i produkty pochodne

seler9. Seler

oraz produkty pochodne

gorczyca10. Gorczyca

oraz produkty pochodne

sezam11. Nasiona sezamu

oraz produkty pochodne

dwutlenek-siatki12. Dwutlenek siarki i siarczyny

w stężeniach powyżej 10mg/kg lub 10mg/l w przeliczeniu na całkowitą zawartość

lupin13. Łubin

oraz produkty pochodne

mieczaki14. Mięczaki

oraz produkty pochodne