Menu

Menu na 04.06.2020 r.

Śniadanie:Jogurtowy pudding chia z truskawkami i prażonymi migdałami
II Śniadanie:Sałatka z burakiem, marynowaną kapustą, fetą i świeżym szpinakiem, dressing jabłkowy
Obiad:Duszona wołowina z surówką z czerwonej kapusty z koperkiem i ziemniaczkami
Podwieczorek:Krem nutella z bananów i kaszy jaglanej z masłem orzechowym i nektarynką
Kolacja:Pasta z tuńczyka i ricotty ze szczypiorkiem, kaparem ciernistym i słupkami warzyw

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Jogurtowy pudding chia z truskawkami i prażonymi migdałami
II Śniadanie:Sałatka z burakiem, marynowaną kapustą, fetą i świeżym szpinakiem, dressing jabłkowy
Obiad:Duszona wołowina z surówką z czerwonej kapusty z koperkiem i ziemniaczkami
Podwieczorek:Krem nutella z bananów i kaszy jaglanej z masłem orzechowym i nektarynką
Kolacja:Pasta z ricotty i oliwek z kaparem ciernistym i słupkami warzyw

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Jogurtowy pudding chia z truskawkami i prażonymi migdałami
II Śniadanie:Sałatka z burakiem, marynowaną kapustą, fetą i świeżym szpinakiem, dressing jabłkowy
Obiad:Wegetariański gulasz z soczewicą i warzywami z surówką z czerwonej kapusty z koperkiem i ziemniaczkami
Podwieczorek:Krem nutella z bananów i kaszy jaglanej z masłem orzechowym i nektarynką
Kolacja:Pasta z tuńczyka i ricotty ze szczypiorkiem, kaparem ciernistym i słupkami warzyw

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Jogurtowy pudding chia z truskawkami i prażonymi migdałami
II Śniadanie:Sałatka z burakiem, marynowaną kapustą, fetą i świeżym szpinakiem, dressing jabłkowy
Obiad:Wegetariański gulasz z soczewicą i warzywami z surówką z czerwonej kapusty z koperkiem i ziemniaczkami
Podwieczorek:Krem nutella z bananów i kaszy jaglanej z masłem orzechowym i nektarynką
Kolacja:Pasta z ricotty i oliwek z kaparem ciernistym i słupkami warzyw

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Jogurtowy pudding chia z truskawkami i prażonymi migdałami
II Śniadanie:Sałatka z burakiem, marynowaną kapustą, kurczakiem, fetą i świeżym szpinakiem, dressing jabłkowy
Obiad:Duszona wołowina z surówką z czerwonej kapusty z koperkiem i ziemniaczkami
Podwieczorek:Krem nutella z bananów i kaszy jaglanej z masłem orzechowym i nektarynką
Kolacja:Pasta z tuńczyka i ricotty ze szczypiorkiem, kaparem ciernistym i słupkami warzyw

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Jogurtowy pudding chia z truskawkami i prażonymi migdałami
II Śniadanie:Sałatka z marynowaną rzepą, fetą, kurczakiem i świeżym szpinakiem, dressing jabłkowy
Obiad:Duszona wołowina z surówką z marchwi z koperkiem i batatami
Podwieczorek:Krem nutella z kaszy jaglanej z masłem orzechowym i nektarynką
Kolacja:Pasta z tuńczyka i ricotty ze szczypiorkiem, kaparem ciernistym i słupkami warzyw

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Pudding chia z truskawkami i prażonymi prażonymi migdałami
II Śniadanie:Sałatka z marynowaną rzepą̨, kolorową komosą, kurczakiem i świeżym szpinakiem, dressing jabłkowy
Obiad:Duszona wołowina z surówką z marchwi z koperkiem i batatami
Podwieczorek:Krem nutella z kaszy jaglanej z masłem orzechowym i nektarynką
Kolacja:Pasta z tuńczyka i jajek ze szczypiorkiem, kaparem ciernistym i słupkami warzyw

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Pudding chia z truskawkami i prażonymi migdałami
II Śniadanie:Sałatka z burakiem, marynowaną kapustą, rzepą̨ i świeżym szpinakiem, dressing jabłkowy
Obiad:Duszona wołowina z surówką z czerwonej kapusty z koperkiem i ziemniaczkami
Podwieczorek:Krem nutella z bananów i kaszy jaglanej z masłem orzechowym i nektarynką
Kolacja:Pasta z tuńczyka i jajek ze szczypiorkiem, kaparem ciernistym i słupkami warzyw

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Menu na 05.06.2020 r.

Śniadanie:Szakszuka z bakłażanem i paprykami, domowe pieczywo
II Śniadanie:Sałatka ze szparagami, truskawkami, serem feta i radicchio w dressingu balsamicznym
Obiad:Pad thai z łososiem, masłem orzechowym, fasolką szparagową, olejem sezamowym i świeżą̨ kolendrą
Podwieczorek:Jogurtowy koktajl z owoców leśnych i brzoskwini z mleczkiem kokosowym
Kolacja:Pełnoziarniste muffinki pizzowe z warzywami i dipem jogurtowo-bazyliowym

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Szakszuka z bakłażanem i paprykami, domowe pieczywo
II Śniadanie:Sałatka ze szparagami, truskawkami, serem feta i radicchio w dressingu balsamicznym
Obiad:Pad thai z brokułem, masłem orzechowym, fasolką szparagową, olejem sezamowym i świeżą̨ kolendrą
Podwieczorek:Jogurtowy koktajl z owoców leśnych i brzoskwini z mleczkiem kokosowym
Kolacja:Pełnoziarniste muffinki pizzowe z warzywami i dipem jogurtowo-bazyliowym

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Szakszuka z bakłażanem i paprykami, domowe pieczywo
II Śniadanie:Sałatka ze szparagami, truskawkami, serem feta i radicchio w dressingu balsamicznym
Obiad:Pad thai z łososiem, masłem orzechowym, fasolką szparagową, olejem sezamowym i świeżą̨ kolendrą
Podwieczorek:Jogurtowy koktajl z owoców leśnych i brzoskwini z mleczkiem kokosowym
Kolacja:Pełnoziarniste muffinki pizzowe z warzywami i dipem jogurtowo-bazyliowym

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Szakszuka z bakłażanem i paprykami, domowe pieczywo
II Śniadanie:Sałatka ze szparagami, truskawkami, serem feta i radicchio w dressingu balsamicznym
Obiad:Pad thai z brokułem, masłem orzechowym, fasolką szparagową, olejem sezamowym i świeżą̨ kolendrą
Podwieczorek:Jogurtowy koktajl z owoców leśnych i brzoskwini z mleczkiem kokosowym
Kolacja:Pełnoziarniste muffinki pizzowe z warzywami i dipem jogurtowo-bazyliowym

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Szakszuka z bakłażanem i paprykami, domowe pieczywo
II Śniadanie:Sałatka ze szparagami, truskawkami, serem feta i radicchio w dressingu balsamicznym
Obiad:Pad thai z łososiem, masłem orzechowym, fasolką szparagową, olejem sezamowym i świeżą̨ kolendrą
Podwieczorek:Jogurtowy koktajl z owoców leśnych i brzoskwini z mleczkiem kokosowym
Kolacja:Pełnoziarniste muffinki pizzowe z warzywami i kurczakiem, dip jogurtowo-bazyliowy

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Szakszuka z bakłażanem i paprykami, domowe pieczywo
II Śniadanie:Sałatka ze szparagami, truskawkami, serem feta i radicchio w dressingu balsamicznym
Obiad:Pad thai z łososiem, masłem orzechowym, papryką, olejem sezamowym i świeżą̨ kolendrą
Podwieczorek:Jogurtowy koktajl z owoców leśnych i brzoskwini z mleczkiem kokosowym
Kolacja:Pełnoziarniste muffinki pizzowe z warzywami i kurczakiem, dip jogurtowo- bazyliowy

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Szakszuka z bakłażanem i paprykami, domowe pieczywo
II Śniadanie:Sałatka ze szparagami, truskawkami, kaszą jaglaną i radicchio w dressingu balsamicznym
Obiad:Pad thai z łososiem, masłem orzechowym, papryką, olejem sezamowym i świeżą̨ kolendrą
Podwieczorek:Koktajl z owoców leśnych i brzoskwini z mleczkiem kokosowym
Kolacja:Pieczony batat z nektarynką, dzikim ryżem, kurczakiem i awokado

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Szakszuka z bakłażanem i paprykami, domowe pieczywo
II Śniadanie:Sałatka ze szparagami, truskawkami, pepitkami z soczewicy i radicchio w dressingu balsamicznym
Obiad:Pad thai z łososiem, masłem orzechowym, fasolką szparagową, olejem sezamowym i świeżą̨ kolendrą
Podwieczorek:Koktajl z owoców leśnych i brzoskwini z mleczkiem kokosowym
Kolacja:Pieczony batat z nektarynką, dzikim ryżem i awokado

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Skład rozkład BWT na dziś

Skład rozkład BWT na jutro

Menu komponujemy tak, aby było odpowiednio zróżnicowane, sycące oraz smaczne. Zalecamy aby spożywać posiłki w odstępach 3-4 godzin, a ostatni posiłek, nie później niż 2 godziny przed snem.

Przypominamy aby w trakcie spożywania posiłków uzupełniać płyny i wypijać około 1,5 litra wody dziennie.

Opracowujemy jadłospis tak, aby wartość energetyczna poszczególnych posiłków była zgodna z najnowszymi zaleceniami Instytutu Żywienia i wynosiła odpowiednio:

Śniadanie – 20%
II śniadanie – 15%
Obiad – 30%
Podwieczorek – 20%
Kolacja – 15% dobowej wartości energetycznej.

Posiłki przygotowujemy zgodnie z najwyższymi normami jakościowymi oraz aktualnymi zaleceniami żywieniowymi. W związku z tym, że nasze posiłki nie zawierają substancji konserwujących są zdatne do spożycia do 48 godzin od odstawy – pod warunkiem przechowywania ich w warunkach chłodniczych.

Lista alergenów

Dania mogą zawierać alergeny wyszczególnione na poniższej liście:

gluten1. Zboża zawierające gluten

(tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies), ich odmiany
oraz produkty pochodne

skorupiaki2. Skorupiaki

oraz produkty pochodne

jajka3. Jaja

oraz produkty pochodne

ryby4. Ryby

oraz produkty pochodne

orzechy-laskowe5. Orzeszki ziemne (orzeszki arachidowe)

oraz produkty pochodne

soja6. Soja

oraz produkty pochodne

mleko7. Mleko

oraz produkty pochodne (łącznie z laktozą)

orzechy8. Orzechy

(migdały, orzechy laskowe, orzechy włoskie, orzechy nerkowca, orzechy pekan, orzechy brazylijskie, pistacje, orzechy makadamia) i produkty pochodne

seler9. Seler

oraz produkty pochodne

gorczyca10. Gorczyca

oraz produkty pochodne

sezam11. Nasiona sezamu

oraz produkty pochodne

dwutlenek-siatki12. Dwutlenek siarki i siarczyny

w stężeniach powyżej 10mg/kg lub 10mg/l w przeliczeniu na całkowitą zawartość

lupin13. Łubin

oraz produkty pochodne

mieczaki14. Mięczaki

oraz produkty pochodne