Menu

Menu na 15.11.2019

Śniadanie: Domowa, czekoladowa granola z sałatką z egzotycznych owoców i jogurtem naturalnym
II Śniadanie: Potrawka tajska z mleczkiem kokosowym, kurczakiem, cukinią i kolendrą
Obiad: Łosoś w pesto z pieczonymi warzywami, ryż z bobem i prażoną cebulką
Podwieczorek: Fit kokosowy jagielnik
Kolacja: Quiche z porem, fetą i pieczarkami

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Domowa, czekoladowa granola z sałatką z egzotycznych owoców i jogurtem naturalnym
II Śniadanie: Potrawka tajska z mleczkiem kokosowym, kurczakiem, cukinią i kolendrą
Obiad: Indyk w pesto z pieczonymi warzywami, ryż z bobem i prażoną cebulką
Podwieczorek: Fit kokosowy jagielnik
Kolacja: Quiche z porem, fetą i pieczarkami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Domowa, czekoladowa granola z sałatką z egzotycznych owoców i jogurtem naturalnym
II Śniadanie: Potrawka tajska z mleczkiem kokosowym, cukinią i kolendrą
Obiad: Łosoś w pesto z pieczonymi warzywami, ryż z bobem i prażoną cebulką
Podwieczorek: Fit kokosowy jagielnik
Kolacja: Quiche z porem, fetą i pieczarkami

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Domowa, czekoladowa granola z sałatką z egzotycznych owoców i jogurtem naturalnym
II Śniadanie: Potrawka tajska z mleczkiem kokosowym, cukinią i kolendrą
Obiad: Pieczone warzywa z mozzarellą, ryż z bobem i prażoną cebulką
Podwieczorek: Fit kokosowy jagielnik
Kolacja: Quiche z porem, fetą i pieczarkami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Domowa, czekoladowa granola z sałatką z egzotycznych owoców i jogurtem naturalnym
II Śniadanie: Potrawka tajska z mleczkiem kokosowym, kurczakiem, cukinią i kolendrą
Obiad: Łosoś w pesto z pieczonymi warzywami, ryż z bobem i prażoną cebulką
Podwieczorek: Fit kokosowy jagielnik
Kolacja: Quiche z porem, fetą i indykiem

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Domowa, czekoladowa granola z sałatką z egzotycznych owoców i serkiem
II Śniadanie: Potrawka tajska z mleczkiem kokosowym, kurczakiem, cukinią i kolendrą
Obiad: Łosoś w pesto z pieczonymi warzywami, ryż z bobem i prażoną cebulką
Podwieczorek: Fit kokosowy jagielnik
Kolacja: Quiche z porem, fetą i pieczarkami

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Domowa, czekoladowa granola z sałatką z egzotycznych owoców i serkiem
II Śniadanie: Potrawka tajska z mleczkiem kokosowym, kurczakiem, cukinią i kolendrą
Obiad: Łosoś w pesto z pieczonymi warzywami, ryż z prażoną cebulką
Podwieczorek: Fit kokosowy jagielnik
Kolacja: Quiche z porem, fetą i kurczakiem

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Domowa, czekoladowa granola z sałatką z egzotycznych owoców i serkiem roślinnym
II Śniadanie: Potrawka tajska z mleczkiem kokosowym, kurczakiem, cukinią i kolendrą
Obiad: Łosoś w pesto z pieczonymi warzywami, ryż z prażoną cebulką
Podwieczorek: Fit kokosowy jagielnik
Kolacja: Quiche z porem i kurczakiem

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Domowa, czekoladowa granola z sałatką z egzotycznych owoców i serkiem roślinnym
II Śniadanie: Potrawka tajska z mleczkiem kokosowym, kurczakiem, cukinią i kolendrą
Obiad: Łosoś w pesto z pieczonymi warzywami, ryż z bobem i  prażoną cebulką
Podwieczorek: Fit kokosowy jagielnik
Kolacja: Quiche bezglutenowy z porem i pieczarkami

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Menu na 16.11.2019 i 17.11.2019

Śniadanie: Ser twarogowy, gotowane jajko, warzywa i chleb żytni własnego wypieku
II Śniadanie: Sałatka z karczochami, mozzarellą, malinowym pomidorem i zieloną soczewicą
Obiad: Zapiekany placuszek warzywny z kurczakiem w sosie jogurtowo-parmezanowym
Podwieczorek: Fit owsiane ciasteczka brownie z żurawiną
Kolacja: Pełnoziarniste spaghetti w pikantnym sosie z pieczonych pomidorów z kaparami, oliwkami i fetą

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Ser twarogowy, gotowane jajko, warzywa i chleb żytni własnego wypieku
II Śniadanie: Sałatka z karczochami, mozzarellą, malinowym pomidorem i zieloną soczewicą
Obiad: Zapiekany placuszek warzywny z kurczakiem w sosie jogurtowo-parmezanowym
Podwieczorek: Fit owsiane ciasteczka brownie z żurawiną
Kolacja: Pełnoziarniste spaghetti w pikantnym sosie z pieczonych pomidorów z kaparami, oliwkami i fetą

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Ser twarogowy, gotowane jajko, warzywa i chleb żytni własnego wypieku
II Śniadanie: Sałatka z karczochami, mozzarellą, malinowym pomidorem i zieloną soczewicą
Obiad: Zapiekany placuszek warzywny z sosem parmezanowym
Podwieczorek: Fit owsiane ciasteczka brownie z żurawiną
Kolacja: Pełnoziarniste spaghetti w pikantnym sosie z pieczonych pomidorów z kaparami, oliwkami i fetą

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Ser twarogowy, gotowane jajko, warzywa i chleb żytni własnego wypieku
II Śniadanie: Sałatka z karczochami, mozzarellą, malinowym pomidorem i zieloną soczewicą
Obiad: Zapiekany placuszek warzywny z sosem parmezanowym
Podwieczorek: Fit owsiane ciasteczka brownie z żurawiną
Kolacja: Pełnoziarniste spaghetti w pikantnym sosie z pieczonych pomidorów z kaparami, oliwkami i fetą

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Ser twarogowy, pesto z bazylii i z słonecznika, warzywa i chleb żytni własnego wypieku
II Śniadanie: Sałatka z karczochami, mozzarellą, malinowym pomidorem i zieloną soczewicą
Obiad: Zapiekany placuszek warzywny z kurczakiem w sosie jogurtowo-parmezanowym
Podwieczorek: Fit owsiane ciasteczka brownie z pestkami dyni
Kolacja: Pełnoziarniste spaghetti w pikantnym sosie z pieczonych pomidorów z bobem i fetą

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Ser twarogowy, gotowane jajko, warzywa i chleb żytni własnego wypieku
II Śniadanie: Sałatka z karczochami, mozzarellą, malinowym pomidorem i brązowym ryżem
Obiad: Zapiekany placuszek warzywny z kurczakiem w sosie jogurtowo-parmezanowym
Podwieczorek: Fit owiane ciasteczka brownie z żurawiną
Kolacja: Pełnoziarniste spaghetti w pikantnym sosie z pieczonych pomidorów z kaparami, oliwkami i kurczakiem

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Ser twarogowy, gotowane jajko, warzywa i chleb żytni własnego wypieku
II Śniadanie: Sałatka z karczochami, mozzarellą, malinowym pomidorem i brązowym ryżem
Obiad: Zapiekany placuszek warzywny z kurczakiem w sosie jogurtowo-parmezanowym
Podwieczorek: Fit krem nutella z orzechami laskowymi i gruszką
Kolacja: Pełnoziarniste spaghetti w pikantnym sosie z pieczonych pomidorów z kaparami, oliwkami i kurczakiem

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pasta z tofu, gotowane jajko, warzywa i chleb gryczany własnego wypieku
II Śniadanie: Sałatka z karczochami, awokado, malinowym pomidorem i brązowym ryżem
Obiad: Zapiekany placuszek warzywny z kurczakiem w sosie paprykowo-pomidorowym
Podwieczorek: Fit krem nutella z orzechami laskowymi i gruszką
Kolacja: Penne w pikantnym sosie z pieczonych pomidorów z kaparami, oliwkami i kurczakiem

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pasta z tofu, gotowane jajko, warzywa i chleb gryczany własnego wypieku
II Śniadanie: Sałatka z karczochami, pomidorem malinowym i zieloną soczewicą
Obiad: Zapiekany placuszek warzywny z kurczakiem w sosie paprykowo-pomidorowym
Podwieczorek: Fit gryczane ciasteczka brownie z żurawiną
Kolacja: Penne w pikantnym sosie z pieczonych pomidorów z kaparami i oliwkami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Owsianko-jaglanka na jogurcie z sosem brzoskwiniowym i migdałami
II Śniadanie: Sałatka z cieciorką, grejpfrutem, fetą i pieczoną marchewką na świeżym szpinaku
Obiad: Pierś z kurczaka zapiekana z warzywami julienne z domowym sosem hoisin
Podwieczorek: Daktylowo-kakaowy krem owsiany z cytrusami
Kolacja: Wegański pasztet z selera i pietruszki, domowy chleb żurawinowy

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Owsianko-jaglanka na jogurcie z sosem brzoskwiniowym i migdałami
II Śniadanie: Sałatka z cieciorką, grejpfrutem, fetą i pieczoną marchewką na świeżym szpinaku
Obiad: Pierś z kurczaka zapiekana z warzywami julienne z domowym sosem hoisin
Podwieczorek: Daktylowo-kakaowy krem owsiany z cytrusami
Kolacja: Wegański pasztet z selera i pietruszki, domowy chleb żurawinowy

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Owsianko-jaglanka na jogurcie z sosem brzoskwiniowym i migdałami
II Śniadanie: Sałatka z cieciorką, grejpfrutem, fetą i pieczoną marchewką na świeżym szpinaku
Obiad: Brązowy ryż z warzywami julienne z domowym sosem hoisin
Podwieczorek: Daktylowo-kakaowy krem owsiany z cytrusami
Kolacja: Wegański pasztet z selera i pietruszki, domowy chleb żurawinowy

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Owsianko-jaglanka na jogurcie z sosem brzoskwiniowym i migdałami
II Śniadanie: Sałatka z cieciorką, grejpfrutem, fetą i pieczoną marchewką na świeżym szpinaku
Obiad: Brązowy ryż z warzywami julienne z domowym sosem hoisin
Podwieczorek: Daktylowo-kakaowy krem owsiany z cytrusami
Kolacja: Wegański pasztet z selera i pietruszki, domowy chleb żurawinowy

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Owsianko-jaglanka na jogurcie z sosem brzoskwiniowym i sezamem
II Śniadanie: Sałatka z cieciorką, grejpfrutem, fetą i pieczoną marchewką na rukoli
Obiad: Pierś z kurczaka zapiekana z warzywami julienne z domowym sosem hoisin
Podwieczorek: Kakaowy krem owsiany z cytrusami
Kolacja: Wegański pasztet z pietruszki i ciecierzycy

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Owsianko-jaglanka na jogurcie z sosem brzoskwiniowym i migdałami
II Śniadanie: Sałatka z kurczakiem, grejpfrutem, fetą i pieczoną marchewką na świeżym szpinaku
Obiad: Pierś z kurczaka zapiekana z warzywami julienne z domowym sosem hoisin
Podwieczorek: Daktylowo-kakaowy krem owsiany z cytrusami
Kolacja: Pasztet z selera, pietruszki i makreli, domowy chleb

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Owsianko-jaglanka na serku homogenizowanym z sosem brzoskwiniowym i migdałami
II Śniadanie: Sałatka z kurczakiem, grejpfrutem i fetą na świeżym szpinaku
Obiad: Pierś z kurczaka zapiekana z warzywami julienne z domowym sosem hoisin
Podwieczorek: Krem owsiany z kawałkami gorzkiej czekolady i cytrusami
Kolacja: Pasztet z selera, pietruszki i makreli, domowy chleb

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Jaglanka na jogurcie roślinnym z sosem brzoskwiniowym i migdałami
II Śniadanie: Sałatka z kurczakiem i grejpfrutem na świeżym szpinaku
Obiad: Pierś z kurczaka zapiekana z warzywami julienne z domowym sosem hoisin
Podwieczorek: Pudding chia z cytrusami i orzechami
Kolacja: Pasztet z selera, pietruszki i makreli, domowy chleb

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Jaglanka na mleku ryżowym z sosem brzoskwiniowym i migdałami
II Śniadanie: Sałatka z cieciorką, grejpfrutem i pieczoną marchewką na świeżym szpinaku
Obiad: Pierś z kurczaka zapiekana z warzywami julienne z domowym sosem hoisin
Podwieczorek: Daktylowo-kakaowy krem jaglany z cytrusami
Kolacja: Wegański pasztet z selera i pietruszki, domowy chleb żurawinowy

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Skład rozkład BWT na dziś

Skład rozkład BWT na jutro

Skład rozkład BWT na pojutrze

Menu komponujemy tak, aby było odpowiednio zróżnicowane, sycące oraz smaczne. Zalecamy aby spożywać posiłki w odstępach 3-4 godzin, a ostatni posiłek, nie później niż 2 godziny przed snem.

Przypominamy aby w trakcie spożywania posiłków uzupełniać płyny i wypijać około 1,5 litra wody dziennie.

Opracowujemy jadłospis tak, aby wartość energetyczna poszczególnych posiłków była zgodna z najnowszymi zaleceniami Instytutu Żywienia i wynosiła odpowiednio:

Śniadanie – 20%
II śniadanie – 15%
Obiad – 30%
Podwieczorek – 20%
Kolacja – 15% dobowej wartości energetycznej.

Posiłki przygotowujemy zgodnie z najwyższymi normami jakościowymi oraz aktualnymi zaleceniami żywieniowymi. W związku z tym, że nasze posiłki nie zawierają substancji konserwujących są zdatne do spożycia do 48 godzin od odstawy – pod warunkiem przechowywania ich w warunkach chłodniczych.

Lista alergenów

Dania mogą zawierać alergeny wyszczególnione na poniższej liście:

gluten1. Zboża zawierające gluten

(tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies), ich odmiany
oraz produkty pochodne

skorupiaki2. Skorupiaki

oraz produkty pochodne

jajka3. Jaja

oraz produkty pochodne

ryby4. Ryby

oraz produkty pochodne

orzechy-laskowe5. Orzeszki ziemne (orzeszki arachidowe)

oraz produkty pochodne

soja6. Soja

oraz produkty pochodne

mleko7. Mleko

oraz produkty pochodne (łącznie z laktozą)

orzechy8. Orzechy

(migdały, orzechy laskowe, orzechy włoskie, orzechy nerkowca, orzechy pekan, orzechy brazylijskie, pistacje, orzechy makadamia) i produkty pochodne

seler9. Seler

oraz produkty pochodne

gorczyca10. Gorczyca

oraz produkty pochodne

sezam11. Nasiona sezamu

oraz produkty pochodne

dwutlenek-siatki12. Dwutlenek siarki i siarczyny

w stężeniach powyżej 10mg/kg lub 10mg/l w przeliczeniu na całkowitą zawartość

lupin13. Łubin

oraz produkty pochodne

mieczaki14. Mięczaki

oraz produkty pochodne