Menu

Menu na 24.02.2020 r.

Śniadanie:Jaja sadzone w paprykowych obręczach z sałatką z marynowanej marchwi i rzodkiewki z czarnuszką
II Śniadanie:Sałatka ze szparagami, prażoną gryką, marynowanym tofu, granatem i dressingiem ziołowym
Obiad:Indyk cytrynowo-maślany z caponatą z kaparami i bakłażanem, kasza jaglana ze szpinakowym pesto
Podwieczorek:Twarożek z prażonym jabłkiem, orzechami i pomarańczą
Kolacja:Meksykańskie chili z fasolą i soczewicą, awokado, łezką jogurtu greckiego i świeżą kolendrą

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Jaja sadzone w paprykowych obręczach z sałatką z marynowanej marchwi i rzodkiewki z czarnuszką
II Śniadanie:Sałatka ze szparagami, prażoną gryką, marynowanym tofu, granatem i dressingiem ziołowym
Obiad:Indyk cytrynowo-maślany z caponatą z kaparami i bakłażanem, kasza jaglana ze szpinakowym pesto
Podwieczorek:Twarożek z prażonym jabłkiem, orzechami i pomarańczą
Kolacja:Meksykańskie chili z fasolą i soczewicą, awokado, łezką jogurtu greckiego i świeżą kolendrą

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Jaja sadzone w paprykowych obręczach z sałatką z marynowanej marchwi i rzodkiewki z czarnuszką
II Śniadanie:Sałatka ze szparagami, prażoną gryką, marynowanym tofu, granatem i dressingiem ziołowym
Obiad:Caponata z kaparami, bakłażanem i ciecierzycą, kasza jaglana ze szpinakowym pesto
Podwieczorek:Twarożek z prażonym jabłkiem, orzechami i pomarańczą
Kolacja:Meksykańskie chili z fasolą i soczewicą, awokado, łezką jogurtu greckiego i świeżą kolendrą

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Jaja sadzone w paprykowych obręczach z sałatką z marynowanej marchwi i rzodkiewki z czarnuszką
II Śniadanie:Sałatka ze szparagami, prażoną gryką, marynowanym tofu, granatem i dressingiem ziołowym
Obiad:Caponata z kaparami, bakłażanem i ciecierzycą, kasza jaglana ze szpinakowym pesto
Podwieczorek:Twarożek z prażonym jabłkiem, orzechami i pomarańczą
Kolacja:Meksykańskie chili z fasolą i soczewicą, awokado, łezką jogurtu greckiego i świeżą kolendrą

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Twarożek z pesto i sałatką z marynowanej marchwi i rzodkiewki z czarnuszką
II Śniadanie:Sałatka ze szparagami, prażoną gryką, marynowanym tofu, granatem i dressingiem ziołowym
Obiad:Indyk cytrynowo-maślany z caponatą z bakłażanem, kasza jaglana ze ziołowym pesto
Podwieczorek:Twarożek z prażonym jabłkiem, słonecznikiem i pomarańczą
Kolacja:Meksykańskie chili z fasolą i soczewicą, awokado, łezką jogurtu greckiego i świeżą kolendrą

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Jaja sadzone w paprykowych obręczach z sałatką z marynowanej marchwi i rzodkiewki z czarnuszką
II Śniadanie:Sałatka ze szparagami, prażoną gryką, marynowanym tofu, granatem i dressingiem ziołowym
Obiad:Indyk cytrynowo-maślany z caponatą z kaparami i bakłażanem, kasza jaglana ze szpinakowym pesto
Podwieczorek:Twarożek z prażonym jabłkiem, orzechami i pomarańczą
Kolacja:Meksykańskie chili z indykiem, awokado, łezką jogurtu greckiego i świeżą kolendrą

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Jaja sadzone w paprykowych obręczach z sałatką z marynowanej marchwi i rzodkiewki z czarnuszką
II Śniadanie:Sałatka ze szparagami, prażoną gryką, marynowanym tofu, wołowiną i dressingiem ziołowym
Obiad:Indyk cytrynowo-maślany z caponatą z kaparami i bakłażanem, kasza jaglana ze szpinakowym pesto
Podwieczorek:Cynamonowy twarożek z owocami i orzechami włoskimi
Kolacja:Meksykańskie chili z indykiem, awokado, łezką jogurtu greckiego i świeżą kolendrą

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Jaja sadzone w paprykowych obręczach z sałatką z marynowanej marchwi i rzodkiewki z czarnuszką
II Śniadanie:Sałatka ze szparagami, prażoną gryką, marynowanym tofu, wołowiną i dressingiem ziołowym
Obiad:Indyk cytrynowo-maślany z caponatą z kaparami i bakłażanem, kasza jaglana ze szpinakowym pesto
Podwieczorek:Cynamonowy twarożek roślinny z owocami i orzechami włoskimi
Kolacja:Meksykańskie chili z indykiem, awokado i świeżą kolendrą

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Jaja sadzone w paprykowych obręczach z sałatką z marynowanej marchwi i rzodkiewki z czarnuszką
II Śniadanie:Sałatka ze szparagami, prażoną gryką, marynowanym tofu, granatem i dressingiem ziołowym
Obiad:Indyk cytrynowo-maślany z caponatą z kaparami i bakłażanem, kasza jaglana ze szpinakowym pesto
Podwieczorek:Cynamonowy twarożek roślinny z owocami i orzechami włoskimi
Kolacja:Meksykańskie chili z fasolą i soczewicą, awokado i świeżą kolendrą

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Menu na 25.02.2020 r.

Śniadanie:Owsianka z karmelizowaną mandarynką, żurawiną i nasionami konopii
II Śniadanie:Sałatka nicejska z tuńczykiem i jajkiem w dressingu cytrynowo-tymiankowym
Obiad:Dyniowa fit-carbonara z szynką parmeńską i parmezanem
Podwieczorek:Ciasteczka z komosy preparowanej z kokosem i masłem orzechowym, sos aroniowy
Kolacja:Tatar z suszonych pomidorów, pieczonego buraka, jabłka i koziego sera, domowe pieczywo z oliwkami

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Owsianka z karmelizowaną mandarynką, żurawiną i nasionami konopii
II Śniadanie:Sałatka z jajkiem i oliwkami w dressingu cytrynowo-tymiankowym
Obiad:Dyniowa fit-carbonara z szynką parmeńską i parmezanem
Podwieczorek:Ciasteczka z komosy preparowanej z kokosem i masłem orzechowym, sos aroniowy
Kolacja:Tatar z suszonych pomidorów, pieczonego buraka, jabłka i koziego sera, domowe pieczywo z oliwkami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Owsianka z karmelizowaną mandarynką, żurawiną i nasionami konopii
II Śniadanie:Sałatka nicejska z tuńczykiem i jajkiem w dressingu cytrynowo-tymiankowym
Obiad:Dyniowa fit-carbonara z parmezanem
Podwieczorek:Ciasteczka z komosy preparowanej z kokosem i masłem orzechowym, sos aroniowy
Kolacja:Tatar z suszonych pomidorów, pieczonego buraka, jabłka i koziego sera, domowe pieczywo z oliwkami

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Owsianka z karmelizowaną mandarynką, żurawiną i nasionami konopii
II Śniadanie:Sałatka z jajkiem i oliwkami w dressingu cytrynowo-tymiankowym
Obiad:Dyniowa fit-carbonara z parmezanem
Podwieczorek:Ciasteczka z komosy preparowanej z kokosem i masłem orzechowym, sos aroniowy
Kolacja:Tatar z suszonych pomidorów, pieczonego buraka, jabłka i koziego sera, domowe pieczywo z oliwkami

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Owsianka z karmelizowaną mandarynką, pestkami dyni i nasionami konopii
II Śniadanie:Sałatka nicejska z tuńczykiem i kolorową komosą w dressingu cytrynowo-tymiankowym
Obiad:Dyniowa fit-carbonara z szynką parmeńską i parmezanem
Podwieczorek:Ciasteczka z komosy z kokosem, sos aroniowy
Kolacja:Tatar z pieczonego buraka, jabłka i koziego sera, domowe pieczywo

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Owsianka z karmelizowaną mandarynką, żurawiną i nasionami konopii
II Śniadanie:Sałatka nicejska z tuńczykiem i jajkiem w dressingu cytrynowo-tymiankowym
Obiad:Dyniowa fit-carbonara z szynką parmeńską, kurczakiem i parmezanem
Podwieczorek:Ciasteczka z komosy preparowanej z kokosem i masłem orzechowym, sos aroniowy
Kolacja:Tatar z suszonych pomidorów, pieczonego buraka, indyka i koziego sera, domowe pieczywo z oliwkami

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Owsianka na serku homogenizowanym z mandarynką i nasionami konopii
II Śniadanie:Sałatka nicejska z tuńczykiem i jajkiem w dressingu cytrynowo-tymiankowym
Obiad:Fit-carbonara z szynką parmeńską, cukinią, kurczakiem i parmezanem
Podwieczorek:Desero duo – krem kokosowy i aroniowy z masłem orzechowym i otrębami
Kolacja:Tatar z suszonych pomidorów, indyka, jabłka i koziego sera, domowe pieczywo z oliwkami

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Jaglanka na serku roślinnym z mandarynką i nasionami konopii
II Śniadanie:Sałatka nicejska z tuńczykiem i jajkiem w dressingu cytrynowo-tymiankowym
Obiad:Fit-carbonara z szynką parmeńską, cukinią i kurczakiem
Podwieczorek:Desero duo – krem kokosowy i aroniowy z masłem orzechowym i otrębami
Kolacja:Tatar z suszonych pomidorów, indyka i jabłka, domowe pieczywo z oliwkami

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:Jaglanka z karmelizowaną mandarynką, żurawiną i nasionami konopii
II Śniadanie:Sałatka nicejska z tuńczykiem i jajkiem w dressingu cytrynowo-tymiankowym
Obiad:Dyniowa fit-carbonara z szynką parmeńską
Podwieczorek:Ciasteczka z komosy preparowanej z kokosem i masłem orzechowym, sos aroniowy
Kolacja:Tatar z suszonych pomidorów, pieczonego buraka i jabłka, domowe pieczywo z oliwkami

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Skład rozkład BWT na dziś

Skład rozkład BWT na jutro

Menu komponujemy tak, aby było odpowiednio zróżnicowane, sycące oraz smaczne. Zalecamy aby spożywać posiłki w odstępach 3-4 godzin, a ostatni posiłek, nie później niż 2 godziny przed snem.

Przypominamy aby w trakcie spożywania posiłków uzupełniać płyny i wypijać około 1,5 litra wody dziennie.

Opracowujemy jadłospis tak, aby wartość energetyczna poszczególnych posiłków była zgodna z najnowszymi zaleceniami Instytutu Żywienia i wynosiła odpowiednio:

Śniadanie – 20%
II śniadanie – 15%
Obiad – 30%
Podwieczorek – 20%
Kolacja – 15% dobowej wartości energetycznej.

Posiłki przygotowujemy zgodnie z najwyższymi normami jakościowymi oraz aktualnymi zaleceniami żywieniowymi. W związku z tym, że nasze posiłki nie zawierają substancji konserwujących są zdatne do spożycia do 48 godzin od odstawy – pod warunkiem przechowywania ich w warunkach chłodniczych.

Lista alergenów

Dania mogą zawierać alergeny wyszczególnione na poniższej liście:

gluten1. Zboża zawierające gluten

(tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies), ich odmiany
oraz produkty pochodne

skorupiaki2. Skorupiaki

oraz produkty pochodne

jajka3. Jaja

oraz produkty pochodne

ryby4. Ryby

oraz produkty pochodne

orzechy-laskowe5. Orzeszki ziemne (orzeszki arachidowe)

oraz produkty pochodne

soja6. Soja

oraz produkty pochodne

mleko7. Mleko

oraz produkty pochodne (łącznie z laktozą)

orzechy8. Orzechy

(migdały, orzechy laskowe, orzechy włoskie, orzechy nerkowca, orzechy pekan, orzechy brazylijskie, pistacje, orzechy makadamia) i produkty pochodne

seler9. Seler

oraz produkty pochodne

gorczyca10. Gorczyca

oraz produkty pochodne

sezam11. Nasiona sezamu

oraz produkty pochodne

dwutlenek-siatki12. Dwutlenek siarki i siarczyny

w stężeniach powyżej 10mg/kg lub 10mg/l w przeliczeniu na całkowitą zawartość

lupin13. Łubin

oraz produkty pochodne

mieczaki14. Mięczaki

oraz produkty pochodne