Menu

Menu na dziś 26.06.2019 r.

Śniadanie: Jogurt z tapioką, granolą i brzoskwiniami
II Śniadanie: Sałatka z mango, melonem, ricottą i orzechami nerkowca
Obiad: Polędwiczki z ryżem basmati, dip z pieczonych pomidorów, mizeria
Podwieczorek: Zielone smoothie szpinakowe z bananem, pomarańczą i spiruliną
Kolacja: Placuszki z cukinii z pastą paprykową z wędzonym pstrągiem

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Jogurt z tapioką, granolą i brzoskwiniami
II Śniadanie: Sałatka z mango, melonem, twarogiem i orzechami nerkowca
Obiad: Pełnoziarniste penne z sosem z pieczonych pomidorów z oliwkami, suszonymi pomidorami i fetą
Podwieczorek: Zielone smoothie szpinakowe z bananem, pomarańcza i spiruliną
Kolacja: Placuszki cukinii z pasa paprykową z wędzonym pstrągiem

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Jogurt z tapioką, granolą i brzoskwiniami
II Śniadanie: Sałatka z mango, melonem, ricottą i orzechami nerkowca
Obiad: Polędwiczki z ryżem basmati, dip z pieczonych pomidorów, mizeria
Podwieczorek: Zielone smoothie szpinakowe z bananem, pomarańczą i spiruliną
Kolacja: Placuszki z cukinii z pastą jaglano-paprykową

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Jogurt z tapioką, granolą i brzoskwiniami
II Śniadanie: Sałatka z mango, melonem, ricottą i orzechami nerkowca
Obiad: Pełnoziarniste penne z sosem z pieczonych pomidorów z oliwkami, suszonymi pomidorami i fetą
Podwieczorek: Zielone smoothie szpinakowe z bananem, pomarańczą i spiruliną
Kolacja: Placuszki z cukinii z pasą jaglano-paprykową

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Jogurt z tapioką, granolą i brzoskwiniami
II Śniadanie: Sałatka z mango, melonem, kurczakiem, twarogiem i orzechami nerkowca
Obiad: Polędwiczki z ryżem basmati, dip z pieczonych pomidorów, mizeria
Podwieczorek: Zielone smoothie szpinakowe z bananem, pomarańczą i spiruliną
Kolacja: Placuszki z cukinii z pastą paprykowo-twarogową z wędzonym pstrągiem

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Serek z tapioką, płatki owsiane z kokosem i brzoskwiniami
II Śniadanie: Sałatka z mango, melonem, kurczakiem, ricottą i orzechami nerkowca
Obiad: Polędwiczki z czarnym ryżem, dip z pieczonych pomidorów, mizeria
Podwieczorek: Zielone smoothie szpinakowe z truskawkami, kokosem i spiruliną
Kolacja: Placuszki z batata z pastą paprykową z wędzonym pstrągiem

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Serek z tapioką, płatki jaglane z kokosem i brzoskwiniami
II Śniadanie: Sałatka z mango, melonem, kurczakiem i orzechami nerkowca
Obiad: Polędwiczki z ryżem basmati, dip z pieczonych pomidorów, mizeria
Podwieczorek: Zielone smoothie szpinakowe z bananem, pomarańczą i spiruliną
Kolacja: Placuszki z cukinii z pastą paprykową z wędzonym pstrągiem

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Serek z tapioką, płatki jaglane z kokosem i brzoskwiniami
II Śniadanie: Sałatka z mango, melonem, kurczakiem i orzechami nerkowca
Obiad: Polędwiczki z czarnym ryżem, dip z pieczonych pomidorów, mizeria
Podwieczorek: Zielone zmoothie szpinakowe z truskawkami, kokosem i spiruliną
Kolacja: Placuszek z batata z pastą paprykową z wędzonym pstrągiem

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Jogurt z tapioką, granolą i brzoskwiniami
II Śniadanie: Sałatka z mango, melonem i ricottą
Obiad: Polędwiczki z ryżem basmati, dip z pieczonych pomidorów, mizeria
Podwieczorek: Zielone smoothie z bananem, pomarańczą i spiruliną
Kolacja: Placuszki z cukinii z pastą z pieczonej marchwi z wędzonym pstrągiem

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Menu na jutro 27.06.2019 r.

Śniadanie: Pełnoziarnista strucla drożdżowa z twarożkiem i owocami sezonowymi
II Śniadanie: Sałatka z rzepą, szparagami, granatem i mozzarellą w dressingu ziołowym
Obiad: Cytrynowo-pomarańczowy indyk na tureckiej sałatce z ciecierzycy i pomidora
Podwieczorek: Krem owsiany z tahini, malinami i gorzką czekoladą
Kolacja: Burgery z czerwonej fasoli, quinoa i batata z dipem bazyliowo-czosnkowym

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pełnoziarnista strucla drożdżowa z twarożkiem i owocami sezonowymi
II Śniadanie: Sałatka z rzepą, szparagami, granatem i mozzarellą w dressingu ziołowym
Obiad: Cytrynowo-pomarańczowy dorsz na tureckiej sałatce z ciecierzycy i pomidora
Podwieczorek: Krem owsiany z tahini, malinami i gorzką czekoladą
Kolacja: Burgery z czerwonej fasoli, quinoa i batata z dipem bazyli0wo-czosnkowym

Alergeny: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pełnoziarnista strucla drożdżowa z twarożkiem i owocami sezonowymi
II Śniadanie: Sałatka z rzepą, szparagami, granatem i mozzarellą w dressingu ziołowym
Obiad: Cytrynowo-pomarańczowy indyk na tureckiej sałatce z ciecierzycy i pomidora
Podwieczorek: Krem owsiany z tahini, malinami i gorzką czekoladą
Kolacja: Burgery z czerwonej fasoli, quinoa i batata z dipem bazyliowo-czosnkowym

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pełnoziarnista strucla drożdżowa z twarożkiem i owocami sezonowymi
II Śniadanie: Sałatka z rzepą, szparagami, granatem i mozzarellą w dressingu ziołowym
Obiad: Potrawka z ciecierzycy z papryką, pomidorami i świeżymi ziołami
Podwieczorek: Krem owsianyny z tahini, malinami i gorzką czekoladą
Kolacja: Burgery z czerwonej fasoli, quinoa i batata z dipem bazyliwo-czosnkowym

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pełnoziarnista strucla drożdżowa z twarożkiem i owocami sezonowymi
II Śniadanie: Sałatka z rzepą, szparagami, granatem i mozzarellą w dressingu ziołowym
Obiad: Cytrynowo-pomarańczowy indyk na tureckiej sałatce tabbouleh
Podwieczorek: Krem owsiany z tahini, malinami i gorzką czekoladą
Kolacja: Burgery z indyka i batata z dipem bazyliowo-czosnkowym

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pełnoziarnista strucla drożdżowa z twarożkiem i owocami sezonowymi
II Śniadanie: Chłodnik z nowalijek ze szparagami i koperkiem
Obiad: Sałatka z rzepą, szparagami, granatem i mozzarellą w dressingu ziołowym
Podwieczorek: Cytrynowo-pomarańczowy indyk na tureckiej sałatce tabbouleh
Kolacja: Krem owsiany z serkiem homogenizowanym, tahini, malinami i gorzką czekoladą

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie:  Bezglutenowa granola z kremem z mleczka kokosowego i banana z owocami
II Śniadanie: Sałatka z rzepą, szparagami, granatem i kurczakiem w dressingu ziołowym
Obiad: Cytrynowo-pomarańczowy indyk na tureckiej sałatce z ciecierzycy i pomidora
Podwieczorek: Krem jaglany z tahini, malinami i gorzką czekoladą
Kolacja: Burgery z czerwonej fasoli, quinoa i batata z dipem bazyliowo-czosnkowym

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Owoce sezonowe z komosą ryżową, serek z tofu z orzechami
II Śniadanie: Sałatka z rzepą, szparagami, granatem i kurczakiem w dressingu ziołowym
Obiad: Cytrynowo-pomarańczowy indyk na tureckiej sałatce tabbouleh
Podwieczorek: Krem jaglany z tahini, malinami i gorzką czekoladą
Kolacja: Burgery z indyka i batata z dipem bazyliowo-czosnkowym

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Śniadanie: Pełnoziarnista strucla drożdżowa z twarożkiem i owocami sezonowymi
II Śniadanie: Sałatka z rzepą, szparagami, granatem i mozzarellą w dressingu ziołowym
Obiad: Cytrynowo-pomarańczowy indyk na tureckiej sałatce z ciecierzycy i pomidora
Podwieczorek: Krem owsiany z tahini, malinami i gorzką czekoladą
Kolacja: Burgery z czerwonej fasoli, quinoa i batata z dipem bazyliowo-czosnkowym

Alergeny: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Menu komponujemy tak, aby było odpowiednio zróżnicowane, sycące oraz smaczne. Zalecamy aby spożywać posiłki w odstępach 3-4 godzin, a ostatni posiłek, nie później niż 2 godziny przed snem.

Przypominamy aby w trakcie spożywania posiłków uzupełniać płyny i wypijać około 1,5 litra wody dziennie.

Opracowujemy jadłospis tak, aby wartość energetyczna poszczególnych posiłków była zgodna z najnowszymi zaleceniami Instytutu Żywienia i wynosiła odpowiednio:

Śniadanie – 20%
II śniadanie – 15%
Obiad – 30%
Podwieczorek – 20%
Kolacja – 15% dobowej wartości energetycznej.

Posiłki przygotowujemy zgodnie z najwyższymi normami jakościowymi oraz aktualnymi zaleceniami żywieniowymi. W związku z tym, że nasze posiłki nie zawierają substancji konserwujących są zdatne do spożycia do 48 godzin od odstawy – pod warunkiem przechowywania ich w warunkach chłodniczych.

Lista alergenów

Dania mogą zawierać alergeny wyszczególnione na poniższej liście:

gluten1. Zboża zawierające gluten

(tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies), ich odmiany
oraz produkty pochodne

skorupiaki2. Skorupiaki

oraz produkty pochodne

jajka3. Jaja

oraz produkty pochodne

ryby4. Ryby

oraz produkty pochodne

orzechy-laskowe5. Orzeszki ziemne (orzeszki arachidowe)

oraz produkty pochodne

soja6. Soja

oraz produkty pochodne

mleko7. Mleko

oraz produkty pochodne (łącznie z laktozą)

orzechy8. Orzechy

(migdały, orzechy laskowe, orzechy włoskie, orzechy nerkowca, orzechy pekan, orzechy brazylijskie, pistacje, orzechy makadamia) i produkty pochodne

seler9. Seler

oraz produkty pochodne

gorczyca10. Gorczyca

oraz produkty pochodne

sezam11. Nasiona sezamu

oraz produkty pochodne

dwutlenek-siatki12. Dwutlenek siarki i siarczyny

w stężeniach powyżej 10mg/kg lub 10mg/l w przeliczeniu na całkowitą zawartość

lupin13. Łubin

oraz produkty pochodne

mieczaki14. Mięczaki

oraz produkty pochodne