plany diet

VEGA

Plan VEGA

Dieta Vega to peskatariańska wersja diety optymalnej, wyłączająca z menu mięso oraz jego przetwory, pozostawiając jednocześnie jaja, nabiał oraz ryby.  To doskonały wybór dla wszystkich osób pragnących zdrowo się odżywiać, świadomie rezygnując przy tym z potraw mięsnych- ze względów zdrowotnych, czy indywidualnych. Dieta ta pomaga w racjonalny sposób zredukować lub utrzymać na odpowiednim poziomie masę ciała, dbając jednocześnie o zdrowie i samopoczucie. Twoja zdrowa dieta jest na wyciągnięcie ręki!

W naszej diecie Vega czeka na Ciebie bogactwo smaków i pełne pokrycie zapotrzebowania organizmu na wszystkie niezbędne składniki pokarmowe, witaminy i mikroelementy. Odkryj razem z naszym planem żywieniowym moc nasion roślin strączkowych i produktów sojowych. Każdego dnia przygotujemy dla specjalnie Ciebie zróżnicowane menu, oparte na nieprzetworzonych produktach od lokalnych dostawców, w których wykorzystujemy zawsze świeże i smaczne warzywa i owoce, pełnoziarniste produkty zbożowe, nabiał o niskiej zawartości tłuszczu, źródła cennych dla naszego organizmu kwasów tłuszczowych, takie jak oleje roślinne, orzechy i ryby morskie w ilościach i proporcjach zalecanych przez naukowców z Instytutu Żywności i Żywienia.

Rozkład makroskładników w diecie Vega wynosi:
10-15% Białka / 55-65% Węglowodany / 25-30% Tłuszcze

Przykładowe menu

ŚNIADANIE Pasta z bobu z miętą i kolorowym pieprzem
II ŚNIADANIE Koktajl truskawkowo-bananowy z płatkami owsianymi
OBIAD Pełnoziarnisty makaron tagliatelle ze szparagami i orzechami włoskimi
PODWIECZOREK Sałatka z awokado, tofu i pomidorkami koktajlowymi
KOLACJA Pasta z fety ze świeżym ogórkiem
fit catering