FAQ

Najczęściej zadawane pytania

1. Ile posiłków znajduje się w diecie?

5 – śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja.
Podczas składania zamówienia, można również wybrać zestaw dowolnych 4, 3 lub 2 posiłków (2 -wyłącznie w planie Office Time). Należy jednak pamiętać, że wyeliminowanie jednego z posiłków jest równoznaczne z obniżeniem kaloryczności danego zestawu o wybrany posiłek.

2. Jak rozpoznać posiłki i jak je przechowywać?

Każdy z dostarczanych przez nas posiłków jest szczegółowo opisany. Należy je przechowywać w warunkach chłodniczych i przygotowywać zgodnie z opisem znajdującym się w menu (ciepło/zimno). Posiłki oznaczone na ciepło wymagają podgrzania w kuchence mikrofalowej, po wcześniejszym usunięciu folii ochronnej. Można je także podgrzewać w piekarniku po wcześniejszym przełożeniu do naczynia żaroodpornego.

3. W jakich dniach i godzinach odbywają się dostawy?

Dostawy realizujemy od poniedziałku do soboty. W sobotę dostarczamy zestaw weekendowy – catering na sobotę i niedzielę. Godziny dostaw dla każdego z naszych regionów ustalamy indywidualnie. Można je sprawdzić i wybrać podczas składania zamówienia.

4. Gdzie dowozicie catering i jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy w miastach zaznaczonych na naszej mapie dostaw (zakładka dostawy) realizowany jest bezpłatnie. Poza tymi obszarami koszt dostawy jest kalkulowany indywidualnie. Jeżeli masz wątpliwości czy dowozimy catering do Twojej miejscowości, przed złożeniem zamówienia skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

5. Z jakich posiłków składa się Plan Office Time?

Plan Office Time składa się z 2 dowolnie wybranych przez Ciebie posiłków. Występuje w każdym z naszych planów (Optimal, NoFish, Natural, Lite, Senso, Pesco, Vega bez ryb, Sport, Special).

6. Ile mam kalorii w Planie Office Time?

Kaloryczność jest zależna od wybranych posiłków. Ilość kalorii i rozmiar posiłków można wybrać podczas składania zamówienia.

7. Czy mogę wykluczyć z diety określone produkty?

Każdy z naszych planów został odpowiednio zbilansowany. Nie ma możliwości wykluczenia innych produktów, niż te, które zostały wyłączone z danego planu diety ze względu na jego charakter.

8. Do której godziny mogę składać zamówienie na kolejny dzień?

Aby otrzymać zamówienie dnia następnego, należy je złożyć i opłacić (można przesłać potwierdzenie przelewu) do godziny 12.00.

9. Czy mogę zapłacić za catering gotówką kurierowi?

Podczas składania zamówienia on-line nie ma możliwości wybrania płatności gotówką.

10. Czy mogę złożyć zamówienie na weekend?

Tak. Czy dostawa weekendowa w Twoim regionie jest możliwa możesz sprawdzić podczas składania zamówienia.

11. Czy mogę zwrócić papierowe torby i pojemniki po posiłkach?

Na ten moment nie przyjmujemy zwrotów toreb i pojemników po posiłkach.

12. Czy mogę dostarczyć swoje pojemniki wielokrotnego użytku?

Nie. Niestety ze względów logistycznych wprowadzenie pojemników wielokrotnego użytku nie jest możliwe. Jednak cały czas poszukujemy nowych rozwiązań i jeżeli tylko będziemy wprowadzać zmiany, będziemy Państwa na bieżąco informować.

13. Na której diecie najszybciej schudnę i jak wybrać plan diety?

Każdy z naszych planów pozwoli na zrzucenie zbędnych kilogramów. Najlepsze efekty można osiągnąć poprzez rozsądne zmniejszenie ilości kalorii w diecie i właściwą podaż makro i mikroskładników niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu, takich jak: białka, tłuszcze, węglowodany oraz witaminy i minerały. Odpowiednie dopasowanie planu kalorycznego do zapotrzebowania organizmu, aktywności fizycznej i parametrów z uwzględnieniem zbilansowanych składników zdrowej diety pozwoli na skuteczną redukcję wagi. Prezentowane przez nas diety tworzone są przez specjalistów zgodnie z zaleceniami i przyjętymi normami żywieniowymi.

14. Ile mam kalorii w 3 lub 4 posiłkach?

Wybierając 3 lub 4 posiłki, zmniejszasz kaloryczność swojego zestawu o wyeliminowane posiłki.

15. Kiedy mogę skorzystać z konsultacji z dietetykiem?

Tak. Bezpłatna konsultacja telefoniczna z dietetykiem możliwa jest przy zakupie diety na minimum 2 tygodnie. Jest możliwa również konsultacja osobista – wyłącznie we Wrocławiu.

16. Do której godziny mogę wprowadzać zmiany w swoim zamówieniu na kolejny dzień?

Zmiany na kolejny dzień można wprowadzać do godziny 12.00 bieżącego dnia.

17. Gdzie znajdę informacje o aktualnych promocjach?

Zapraszamy do śledzenia naszego konta na Facebooku i Instagramie, tam zawsze informujemy a aktualnie trwających promocjach.