Najczęściej zadawane pytania
1. Ile posiłków znajduje się w diecie?
Standardowo dieta składa się z 5 posiłków: śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja.
Podczas składania zamówienia można również wybrać zestaw zawierający dowolnie 2, 3 lub 4 posiłki. Należy jednak pamiętać, że zmniejszenie liczby posiłków powoduje proporcjonalne obniżenie kaloryczności wybranego zestawu.
2. Jak rozpoznać posiłki i jak je przechowywać?
Każdy posiłek ma czytelną etykietę z opisem. Przechowuj je w lodówce i przygotowuj zgodnie z instrukcjami:
-
Na zimno – gotowe do jedzenia.
-
Na ciepło – podgrzej w mikrofalówce po zdjęciu folii ochronnej lub w piekarniku, używając naczynia żaroodpornego.
3. W jakich dniach i godzinach odbywają się dostawy?
Dostawy realizujemy od poniedziałku do soboty. W sobotę dostarczamy zestaw weekendowy, czyli catering na sobotę i niedzielę.
Godziny dostaw ustalamy indywidualnie dla każdego regionu – możesz je sprawdzić i wybrać podczas składania zamówienia.
4. Gdzie dowozicie catering i jaki jest koszt dostawy?
Większość dostaw jest bezpłatna, ale do niektórych miejscowości może obowiązywać doplata.
Dostępność dowozu możesz sprawdzić tutaj. Jeśli do Twojej lokalizacji obowiązuje dopłata, będzie ona widoczna podczas składania zamówienia.
5. Czy mogę wykluczyć z diety określone produkty?
Nie, w naszej diecie nie ma możliwości wykluczania poszczególnych produktów. Każdy zestaw jest starannie skomponowany tak, aby dostarczać odpowiednią ilość składników odżywczych.
6. Do której godziny mogę składać zamówienie na kolejny dzień?
- zamówienie na poniedziałek należy złożyć do soboty do godz. 12:00
- zamówienie na wtorek należy złożyć do niedzieli do godz. 24:00
- zamówienie na środę należy złożyć do poniedziałku, do godz. 14:00
- zamówienie na czwartek należy złożyć do wtorku, do godz. 14:00
- zamówienie na piątek należy złożyć do środy, do godz. 14:00
- zamówienie na sobotę i niedzielę należy złożyć do czwartku, do godz. 14:00
Przy płatności przelewem tradycyjnym można przesłać na nasz adres mailowy biuro@fit-catering.pl potwierdzenie przelewu, aby móc realizować zamówienie od wybranego dnia.
7. Czy mogę zapłacić za catering gotówką kurierowi?
Podczas składania zamówienia on-line nie ma możliwości wybrania płatności gotówką.
8. Czy mogę złożyć zamówienie na weekend?
Tak, zamówienia na sobotę i niedzielę przyjmujemy do czwartku, do godziny 14:00. Uwaga: w wybranych miastach, m.in. Namysłów, Domaszowice, Bierutów i okolice, dostawa weekendowa nie jest możliwa.
9. Czy mogę zwrócić papierowe torby i pojemniki po posiłkach?
Tak, jako pierwsi w całej Polsce wprowadziliśmy zwrot opakowań, szczegóły znajdziesz TUTAJ! Przyjmujemy również zwrot papierowych toreb, lecz jedynie w wybranych miastach (Opole, Kluczbork, Nysa, Kędzierzyń Koźle, Prudnik, Strzelce Opolskie, Brzeg, Oława, Kępno, Wieluń, Wieruszów, Radomsko, Częstochowa), skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby dowiedzieć się, czy jest taka możliwość w Twojej miejscowości.
10. Czy mogę dostarczyć swoje pojemniki wielokrotnego użytku?
Nie. Niestety ze względów logistycznych wprowadzenie pojemników wielokrotnego użytku nie jest możliwe. Jednak cały czas poszukujemy nowych rozwiązań i jeżeli tylko będziemy wprowadzać zmiany, będziemy Państwa na bieżąco informować.
11. Na której diecie najszybciej schudnę i jak wybrać plan diety?
Każdy z naszych planów pozwoli na zrzucenie zbędnych kilogramów. Najlepsze efekty można osiągnąć poprzez rozsądne zmniejszenie ilości kalorii w diecie i właściwą podaż makro i mikroskładników niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu, takich jak: białka, tłuszcze, węglowodany oraz witaminy i minerały. Odpowiednie dopasowanie planu kalorycznego do zapotrzebowania organizmu, aktywności fizycznej i parametrów z uwzględnieniem zbilansowanych składników zdrowej diety pozwoli na skuteczną redukcję wagi. Prezentowane przez nas diety tworzone są przez specjalistów zgodnie z zaleceniami i przyjętymi normami żywieniowymi.
12. Ile mam kalorii w 2, 3 lub 4 posiłkach?
Wybierając 3 lub 4 posiłki, zmniejszasz kaloryczność swojego zestawu o wyeliminowane posiłki. Dokładna kaloryka danego posiłku w konkretnym dniu znajduje się na naklejce na opakowaniu.
13. Kiedy mogę skorzystać z konsultacji z dietetykiem?
Oferujemy bezpłatne konsultacje telefoniczne z naszym dietetykiem od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-15:00 pod numerem tel. +48 739 102 288.
14. Do kiedy mogę wprowadzać zmiany w swoim zamówieniu w wybranym dniu dostawy?
Zmiany w zamówieniu można wprowadzać najpóźniej 2 dni robocze do godz. 14.00 przed dniem dostawy, którego dotyczy zmiana (na poniedziałek do soboty do godz. 12:00).
15. Gdzie znajdę informacje o aktualnych promocjach?
Zapraszamy do śledzenia naszego konta na Facebooku i Instagramie oraz zapisu do naszego newslettera, tam zawsze informujemy o aktualnie trwających promocjach.
16. Z ilu zestawów testowych mogę skorzystać?
Każdy Klient ma prawo do skorzystania z dwóch zamówień testowych.
