FAQ

Najczęściej zadawane pytania

1. Ile posiłków znajduje się w diecie?

5 – śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja.
Podczas składania zamówienia, można również wybrać zestaw dowolnych 4, 3 lub 2 posiłków (2 – wyłącznie w planie Office). Należy jednak pamiętać, że wyeliminowanie jednego z posiłków jest równoznaczne z obniżeniem kaloryczności danego zestawu o wybrany posiłek.

2. Jak rozpoznać posiłki i jak je przechowywać?

Każdy z dostarczanych przez nas posiłków jest szczegółowo opisany. Należy je przechowywać w warunkach chłodniczych i przygotowywać zgodnie z opisem znajdującym się na naklejce na opakowaniu (ciepło/zimno). Posiłki oznaczone na ciepło wymagają podgrzania w kuchence mikrofalowej, po wcześniejszym usunięciu folii ochronnej. Można je także podgrzewać w piekarniku po wcześniejszym przełożeniu do naczynia żaroodpornego.

3. W jakich dniach i godzinach odbywają się dostawy?

Dostawy realizujemy od poniedziałku do soboty. W sobotę dostarczamy zestaw weekendowy – catering na sobotę i niedzielę. Godziny dostaw dla każdego z naszych regionów ustalamy indywidualnie. Można je sprawdzić i wybrać podczas składania zamówienia.

4. Gdzie dowozicie catering i jaki jest koszt dostawy?

Dostawa w miastach zaznaczonych na naszej mapie dostaw (zakładka Dostawy) realizowana jest bezpłatnie. Poza tymi obszarami koszt dostawy jest kalkulowany indywidualnie. Jeżeli masz wątpliwości czy dowozimy catering do Twojej miejscowości, przed złożeniem zamówienia skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

5. Z jakich posiłków składa się Plan Office?

Plan Office składa się z 2 dowolnie wybranych przez Ciebie posiłków.

6. Ile mam kalorii w Planie Office?

Kaloryczność planu Office uzależniona jest od tego, jakie posiłki zostaną wybrane (czy jest to np. II śniadanie i obiad, czy też śniadanie i kolacja).
Posiłki pochodzą z planu, który podaną kaloryczność zawiera w 5 posiłkach. Dokładna kaloryka danego posiłku będzie widoczna na naklejce na opakowaniu.

7. Czy mogę wykluczyć z diety określone produkty?

Każdy z naszych planów został odpowiednio zbilansowany. Nie ma możliwości wykluczenia innych produktów, niż te, które zostały wyłączone z danego planu diety ze względu na jego charakter.

8. Do której godziny mogę składać zamówienie na kolejny dzień?

Składanie zamówień, wstrzymywanie dostaw,  wznowienie dostaw, zmiany adresu dostawy należy dokonywać z dwudniowym wyprzedzeniem, tj.:
  • zamówienie na poniedziałek należy złożyć do soboty do godz. 12:00
  • zamówienie na wtorek należy złożyć do niedzieli do godz. 24:00
  • zamówienie na środę należy złożyć do poniedziałku, do godz. 14:00
  • zamówienie na czwartek należy złożyć do wtorku, do godz. 14:00
  • zamówienie na piątek należy złożyć do środy, do godz. 14:00
  • zamówienie na sobotę i niedzielę należy złożyć do czwartku, do godz. 14:00

Przy płatności przelewem tradycyjnym można przesłać na nasz adres mailowy biuro@fit-catering.pl potwierdzenie przelewu, aby móc realizować zamówienie od wybranego dnia.

9. Czy mogę zapłacić za catering gotówką kurierowi?

Podczas składania zamówienia on-line nie ma możliwości wybrania płatności gotówką.

10. Czy mogę złożyć zamówienie na weekend?

Tak, zamówienia na sobotę i niedzielę przyjmujemy do czwartku, do godziny 14:00. Czy dostawa weekendowa w Twoim regionie jest możliwa, możesz sprawdzić podczas składania zamówienia.

11. Czy mogę zwrócić papierowe torby i pojemniki po posiłkach?

Na ten moment nie przyjmujemy zwrotów pojemników po posiłkach. Przyjmujemy natomiast zwrot papierowych toreb w wybranych miastach (Opole, Kluczbork, Nysa, Kędzierzyń Koźle, Prudnik, Strzelce Opolskie, Brzeg, Oława, Kępno, Wieluń, Wieruszów, Radomsko, Częstochowa), skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby dowiedzieć się, czy jest taka możliwość w Twojej miejscowości.

12. Czy mogę dostarczyć swoje pojemniki wielokrotnego użytku?

Nie. Niestety ze względów logistycznych wprowadzenie pojemników wielokrotnego użytku nie jest możliwe. Jednak cały czas poszukujemy nowych rozwiązań i jeżeli tylko będziemy wprowadzać zmiany, będziemy Państwa na bieżąco informować.

13. Na której diecie najszybciej schudnę i jak wybrać plan diety?

Każdy z naszych planów pozwoli na zrzucenie zbędnych kilogramów. Najlepsze efekty można osiągnąć poprzez rozsądne zmniejszenie ilości kalorii w diecie i właściwą podaż makro i mikroskładników niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu, takich jak: białka, tłuszcze, węglowodany oraz witaminy i minerały. Odpowiednie dopasowanie planu kalorycznego do zapotrzebowania organizmu, aktywności fizycznej i parametrów z uwzględnieniem zbilansowanych składników zdrowej diety pozwoli na skuteczną redukcję wagi. Prezentowane przez nas diety tworzone są przez specjalistów zgodnie z zaleceniami i przyjętymi normami żywieniowymi.

14. Ile mam kalorii w 3 lub 4 posiłkach?

Wybierając 3 lub 4 posiłki, zmniejszasz kaloryczność swojego zestawu o wyeliminowane posiłki. Dokładna kaloryka danego posiłku w konkretnym dniu znajduje się na naklejce na opakowaniu.

15. Kiedy mogę skorzystać z konsultacji z dietetykiem?

Oferujemy bezpłatne konsultacje telefoniczne z naszym dietetykiem od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-15:00 pod numerem tel. +48504411698. Jest możliwa również konsultacja osobista po złożeniu zamówienia na minimum 10 dni – wyłącznie we Wrocławiu.

16. Do kiedy mogę wprowadzać zmiany w swoim zamówieniu w wybranym dniu dostawy?

Zmiany w zamówieniu można wprowadzać najpóźniej 2 dni robocze do godz. 14.00 przed dniem dostawy, którego dotyczy zmiana (na poniedziałek do soboty do godz. 12:00).

17. Gdzie znajdę informacje o aktualnych promocjach?

Zapraszamy do śledzenia naszego konta na Facebooku i Instagramie oraz zapisu do naszego newslettera, tam zawsze informujemy o aktualnie trwających promocjach.

18. Z ilu zestawów testowych mogę skorzystać?

Każdy Klient ma prawo do skorzystania z dwóch zamówień testowych.