FIT CATERING
RAZEM LEPIEJ – Odkryj nasz nowy Program Lojalnościowy!
JAK TO DZIAŁA
odbieraj ekstra rabaty!
Przystąp do programu lojalnościowego w 3 prostych krokach i zgarniaj rabaty na swoje kolejne zamówienia!
Zamawiaj
Za każdą wydaną złotówkę zdobywasz punkty.
Polecaj
Polecaj nasz catering znajomym, dzięki temu oni również otrzymają rabat!
Wymieniaj
Zebranymi punktami płać za swoje zamówienia!
Polecaj swoim znajomym lub rodzinie!
- W swoim panelu klienta odnajdziesz kod polecający, który możesz udostępnić swoim znajomym oraz rodzinie!
Dostaną oni aż 12% rabatu na swoje pierwsze zamówienie, a Ty za każde złożone i opłacone zamówienie z Twojego polecenia otrzymasz punkty!
WYMIANA PUNKTÓW
odbieraj rabaty
Odbieraj rabaty!
- Teraz nie musisz czekać na promocje – obniż cenę kolejnego zamówienia za zdobyte punkty! Za każde 100 pkt otrzymasz 1 PLN rabatu.
Wszystkie zdobyte punkty sumują się i nie tracą ważności. Wykorzystaj wszystkie zgromadzone punkty i odbierz przyznany rabat.
Zdobywaj punkty
Za każdą aktywność w naszej aplikacji otrzymasz punkty, które możesz sumować i wymieniać na rabaty.
- za założenie konta
- za wyrażenie zgody na marketing
- za ocenę posiłku
- za każdą wydaną złotówkę
DOŁĄCZ DO PROGRAMU
Zainteresowany programem?
Zainteresowany programem? Złóż pierwsze zamówienie i przystąp do programu. Chciałbyś poznać więcej informacji? Zapoznaj się z Regulaminem Programu Lojalnościowego
Regulamin Programu Lojalnościowego
- Regulamin określa warunki udziału oraz zasady funkcjonowania programu lojalnościowego („Skarbonka”) organizowanego przez właściciela marki Fit Catering – firmę FOODLAB Mateusz Feldman z siedzibą w Kluczborku 46-200 przy ulicy Rynek 1., NIP 7511697112, REGON 160242578, („Organizator”).
- Uczestnikiem Skarbonki może być każdy klient, który założy Konto składając zamówienie na stronie internetowej Organizatora lub w innym kanale („Uczestnik”). Uczestnik Skarbonki nie może posiadać jednocześnie wielu Kont.
- Skarbonka umożliwia Uczestnikom zdobywanie punktów lojalnościowych na zasadach określonych w niniejszym regulaminie („Punkty Lojalnościowe”). Zdobyte Punkty Lojalnościowe Uczestnik może wymienić na rabat pieniężny obniżający cenę kolejnego zamówienia składanego z Aplikacji Mobilnej lub Panelu Klienta według przelicznika 100 pkt = 1 zł zniżki („Rabat”).
- Skarbonka umożliwia Uczestnikom generowanie linków polecających („Link Polecający”), dzięki którym:
- Uczestnik otrzymuje Punkty Lojalnościowe za każde zamówienie złożone i opłacone przez poleconego klienta (“Polecony Klient”),
- Polecony Klient otrzymuje rabat na pierwsze zamówienie w wysokości 12%.
- Uczestnik Programu Lojalnościowego z poziomu aplikacji mobilnej Organizatora (Aplikacja Mobilna), uzyskuje dostęp do:
- salda punktowego,
- historii aktywności i przyznanych Punktów Lojalnościowych,
- Linku Polecającego,
- Modułu składania zamówień z Rabatem za Punkty Lojalnościowe („Zapłać punktami”),
- niniejszego Regulaminu.
- Uczestnik otrzymuje Punkty Lojalnościowe za następujące aktywności:
- 1 pkt za każdą złotówkę wydaną na zamówienia złożone i opłacone za pośrednictwem Konta,
- 10 pkt za każdą złotówkę wydaną przez Poleconych Klientów na zamówienia, które zostaną opłacone,
- 200 pkt za założenie Konta,
- 1000 pkt za wyrażenie zgody na marketing,
- 10 pkt za ocenę posiłku.
- Uczestnik nie może wymienić Punktów Lojalnościowych na środki pieniężne, przenieść na inne Konto, ani przekazać innemu Uczestnikowi. Punkty Lojalnościowe nie są pieniądzem elektronicznym.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odjęcia Punktów Lojalnościowych Uczestnikowi w przypadku anulowania, wstrzymania lub usunięcia zamówienia, nieopłacenia zamówienia, usunięcia Konta, wycofania zgody marketingowej, płatności barterem lub stwierdzenia nadużyć.
- Organizator może wykluczyć Uczestnika ze Skarbonki w przypadku stwierdzenia naruszeń lub prób obejścia regulaminu i zabezpieczeń Programu Lojalnościowego, co w konsekwencji będzie prowadzić do utraty prawa do wymiany Punktów Lojalnościowych na Rabat.
- Organizator może zakończyć działanie Skarbonki w każdym momencie, informując Uczestników o takim zamiarze za pośrednictwem poczty e-mail lub innymi kanałami przynajmniej z 7-dniowym wyprzedzeniem.
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania Skarbonki należy składać za pośrednictwem poczty e-mail, wysyłając wiadomość na adres: biuro@fit-catering.pl
Administratorem danych osobowych jest Organizator.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.11.2024 r. i obowiązuje do odwołania lub do momentu wprowadzenia zmian przez Organizatora.
Zaobserwuj nas
Zapraszamy do obserwowania i zostawienia serduszek pod naszymi zdjęciami.